12 gü

Ateist olduğu için toplumsal baskıya maruz kalan var mı?

Yoruldum be. Bir şeye inanıp inanmamam benim tercihim. Tercihim yanlışsa bedelini ödeyecek olan benim neden herkes kendini tanrı görüyor
Ateist olduğu için toplumsal baskıya maruz kalan var mı?
Cevapla