11 gü

Bazı kadınlar niye bu kadar acımasız?

Ufacık bir hatada engel atıyorlar, o kadar uyum var sohbet var saygı var. Ama engeli basıyorlar direkt.
Güncellemeler
11 gü
Aramızda uyum yakalıyoruz, beni beğeniyorlar ben de beğeniyorum. Tek istediğim sabah uyandığımda günaydın diyebileceğim biri, derdi tasası olduğunda destek olmak isterdim, her konudan bahseder birbirimiz hakkında en ufak detaya kadar öğrenmiş olurduk. Kiminle bunu denesem hep beklentilerim boşa gidiyor. Ne kadar çabalasam da iyi bir uyum yakalasam da ufacık bir hata da acımadan adım atıyorlar. Yani kadınlar her erkekle mi güldüğü, eğlendiği, destek gördüğü, değer gördüğü sohbet yapabiliyor?
Bazı kadınlar niye bu kadar acımasız?
Cevapla