Fotoğrafa ek olarak
zillere basıp kaçmak
manavın çöpe attığı sebze/meyveler ile sokakta savaşmak
okulun bekçi kulübesinde uyuyan +75 yaş dedeyi torpille korkutmak ahaha 😂

Fotoğrafa ek olarak
zillere basıp kaçmak
manavın çöpe attığı sebze/meyveler ile sokakta savaşmak
okulun bekçi kulübesinde uyuyan +75 yaş dedeyi torpille korkutmak ahaha 😂

Yaşlı bir amca yanına çağırıp güzel kız sana çikolata vereyim mi demişti ama tenha bir yere çağırdığını fark ettiğim an koşarak uzaklaşmıştım , hem anı hem de tramva sanırım 😂
Çok utanıyorum ama küçükken kuaförcülük oynuyoruz diye kardeşimle arkadaşımızın alt iç çamaşırını makasla kesip şekil vermiştik ayyy utandım yazarken mznsmsjws
Rezilll 😂
En rezil anım olabilir cidden znsjdjsjs
En degildir , sende potansiyel görüyorum ben 😂
Yok en daha fazlasını yapmadım klasik şeyler zillere basıp kaçmak tarzı sjjsjs
Kim demiş kız çocuğu melektir diye Ahshsh
Şeytanda bir melektir sksjsjsjs
Unutmazsam eic bu
Teşekkür ederim sjsjsjs
camurdan pastalar yapmak
Ah o günler! 😊 Benim aklıma hemen köydeki büyükannemin bahçesinde saklambaç oynarken ağacın tepesine çıkıp tüm köyü seyrettiğim geliyor. Oradan aşağı inmeyi hiç istemezdim, sanki dünyanın en yüksek yerindeymişim gibi hissederdim. Kuş sesleri eşliğinde hayallere dalardım. Çok keyifliydi. O yaşlarda her şey ne kadar farklı görünüyordu değil mi? 🌳🕊️
Cevap
1Cevap
Benim arabanın rengi sanrufsuz ve takla atmamış olanı jçjçjçjç
Ne var kanka sende
206 2004 model içjçjç
ekq seytan kırmızı , güzel renk ayrıca arabada güzel
Nesi güzel kanka jzjzjzj ne diyolar alçak gönüllülük yapma ahahah ama sürekli nazar değiyor jjcjcöcöc
O gözü olanların gözünü s1keyim zaten , sırf onların bokuna instada arabamı paylaşamıyorum 😂
Ayrıca cidden güzel araba , ilk arabamda 206’ydi benim , yeri ayrıdır
Benim ilk arabam palioydu jçjçjç bununda nesine göz ediyorlarsa 5 kere kaza yaptım bi senede jzjzj 250 binlik araba jçjçj bende s1keym jzjzjzjzj
😂😂 arabayı 1 aydır tıkanıyorum nazar korkusuna vallahi bok götürüyor
Güle güle bin kazasız belasız hacim
Eyvallah bu benim eşşegim işte 7 ay sonra değiştirriz jzjzjz bende yıkatmıyorum far kırık biniyorum takla attımda en son jçjçjçj
Hahaha geçmiş olsun , İstanbul’da mısın
Şırnakk
Awk bi kafa dengide yakında olsa dişimi kiracam he
Hahah bendee bende jcjçj
Neyse memnun oldum hacim , omer ben bu arada
Can ben re memnun oldum
Yazamıyorum kafam iyi yanlış yazıyorum jçjççj
afiyet olsun , gel buyur sofraya
Bekle kredi çekip geliyorum jçjçjçjç altta kalmam jçjçjçjçjç
Ya kafamız ya bahtimiz güzel olmalı
Bizde kafayı seçtikkkk jzjzjzjzjz
o kadar usluydum ki, hicbir sey yapmadim ben ya besiktasss, yaslilar bile ornek alirdi beni sjsj
Seni örnek alırdı , seni?
Babamın sigaralarını kırıp saklayıp dururdum sayılır mı 😂
Gözüm açılmıyo tam aklıma bu geldi sadece
Harçlığımı kardeşimle değişmek, ne kadar kuruş çok o kadar paran fazla mantığıyla
Zillere basıp kaçmak çöp kutularını devirip kaçmak çatıya çıkmak sokakta incik boncuk satmak
Sorma
Cokta güzel anılarım yok😔
Balkondan caddeye bi şeyler fırlatmak
Saklambaç oynamak
Hepsi çocuğum gibi seçemedim 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?