14 gü

Sizin için kaç yaşından sonrası “yaşlı” sayılır?

alinti
alinti

selammmm canım. görsel ne alaka demeyin öylesine. nabersiniz ya? detaylarımı hep okuyan güzide üyelerden denk gelenler olursa çok sevinirim umarım hepsi çok mutludur şimdi. ben de 25’im ya, kocaman kız olduk haliyle. tabii yine her halükarda fıstığın tekiyiz o ayrı. bana küçüklükten beri hep 30 yaş üstü insanlar yaşlı gelirdi, annem de 30’a gelince yaşlı olmadıklarını anlarsın demişti. şimdi 5 senem kaldı yine de minicik kız gibi hissediyorum o yüzden +30’lar, küçüklük tespitlerimden dolayı kusura bakmasınlar artık tabii ki öyle düşünmüyorum. mışmutluuuu geceler kocaman kalpler 💖🌸✨🧚🏻🪽

Güncellemeler
14 gü
ing klavye tarzim senin yuzunden degisti KS, ben feno olmak istemiyorum yazim kurallarina uymicam sal beni ya. onemli olan benim tasarimim olmasiydi
Sizin için kaç yaşından sonrası “yaşlı” sayılır?
Cevapla