~Bazen insan kendine bile yetemez oluyor
https://youtu.be/sVpeiNCDKh8?si=Erzfvw6_CE1Q59o-
https://youtu.be/sVpeiNCDKh8?si=Erzfvw6_CE1Q59o-
Var, annem diyebilirim. İnsan bazen kendini bile ihmal ediyor ama anne dediğin senin hâlinden, ses tonundan, yüzünün düşmesinden bile bir şeyler anlıyor. Kendim için boş ver dediğim yerde bile onun içi rahat etmiyor. Hayatta insanı kendinden çok düşünen biri varsa, o sevginin adı çoğu zaman annedir.
Yani benim en çok eksik olduğum bir de hiç olmayan şey bir kız arkadaşım. Hiç yaşamadım yani yaşlanıyorum bir yıl okumayı çok istiyorum yakınlaşmak istiyorum. Doktora gittim hocam bir anlattım senin o kişisel yeteneği ile ilgili de çıktı. Yani keşke bir kız arkadaşım olsa keşke ben de bir görsem Ben de bir Hani bir kadına dokunsam bir kadın tanısam düşünsene yaşım 36 oldu diye kendim artık iyice yıpratıyorum. Acaba hayatım o zaman versem bu duyguyu hissetmez miyim ki?
Annem babam sizi ailenizden başka seven düşünen varsa çok şanslısınız demeki ALLAH ailelerimizi başımızdan eksik etmesin yoklukta bile cebine para koyarlar hiç unutmam babam cebindeki son parasını bile bana vermişti.
Canım Liyann, bu çok güzel bir soru. İnsan zaman zaman kendini yalnız hissedebilir, haklısın. Benim hayatımda eşim ve çocuklarım var. Onlar beni benden daha çok düşünen, gözümün içine bakan canlarım. 🥰 Bir de, kendine yetemediğini hissettiğin zamanlarda iyi bir arkadaşla dertleşmek de çok iyi gelir. Unutma, yalnız değilsin! Kalbini ferah tut. ❤️
Cevap
15Cevap
beni kimse düşünmez.
Beni benden daha çok düşünen yok , olamazda
Ailem bile bir yere kadar düşünür ama katsayıya bakarsak 10-20-30’la falan çarparım onları sanırım
Olmasın zaten bir zahmet.
Sadece anne ve baban düşünür
Var ama yok , şu an berzahta
Annem olabilir.
Var şükürler olsunki..
Var ama kıyamıyorum onlara da
Yani olduğunu zannetmiyorum
Belkide o kisi sen olursun
Yok be nerdee
Sanırım kimse yok
Annem var
Yok denk gelmedik öyle naif ruhlara
Sanırım yok
Evet var
şu an yok
Evet var
Vardır
Evet var
Evet var
Yoktur
Annem
Hayır Yok
Yok çok isterdim öyle birini.
Ailemiz
Yok..
Anneler gerisi boş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?