13 gü

Mahkemede hakime ne söylemeliyim ki kocam ceza almasın ama ben de kendimi riske atmayayım?

Kocam beni darp etti, sadece koluma yumruk atarak morarttı ve evden gitmemi istedi, kovdu yani. Ben de bu öfkeyle gidip şikayetçi oldum, rapor aldım ve olay savcılık aşamasındayken gidip şikayetimi çektim, barıştık ama yine de kamu davası açılmış. Ben ne dersem kocam ceza almaz, ben ne dersem kendimi mahkemede riske atmam. Aşırı derecede gerginim, sanki ben suçluyum gibi. Allah'ım nereden başıma geldi bu durum.
Mahkemede hakime ne söylemeliyim ki kocam ceza almasın ama ben de kendimi riske atmayayım?
Cevapla