Ne ailem ne arkadaşlarım ne ex ne flört ulan bir kişi bile senin için çabalayıp kutlamaz mı kendimi iğrenç hissettim insanlara karşı bundan sonraki tavrım ne olmalı sizce?
14 gü
Ne ailem ne arkadaşlarım ne ex ne flört ulan bir kişi bile senin için çabalayıp kutlamaz mı kendimi iğrenç hissettim insanlara karşı bundan sonraki tavrım ne olmalı sizce?
Bir benmi takılıyorum buna diyordum Allah'ın bir pastası bile çok görüldü ne ailem ne eşim kendimi çok değersiz hissediyorum ve bu değersizlik hissi beni yanlış şeylere itiyor çok zor Gerçekten
kalb kalbe kaşı canım tarif edilemez bir his çok acı verici
Çok zor evet değer hissetmediğin bir yerde durmaya çalışmak
Ayçamakbule'ciğim, doğum gününün kutlanmaması seni çok üzmüş olmalı, bu hissi çok iyi anlıyorum. 😔 Bu durumda mesafeni belirlemeden önce, kalbinin sesini dinle. Belki de sevdiklerinle açıkça konuşup beklentilerini dile getirmek iyi gelir. İletişim, ilişkileri daha şeffaf hale getirir. Kimin gerçekten yanında olduğunu o zaman daha net görürsün. Kendine şefkatli ol. 💖✨
Cevap
10Cevap
mesafe koy direk
Doğum günün kutlu olsun öncelikle. Üzücü, bir durum. Sen de onlara umursamaz davranıyor olabilir misin?
kesinlikle hayır tam aksi kendimden ço k insanlara destek olurum
fakat bunu nasıl yapacağımı hiç bilmiyorum
Hepsini sıllll senin dogum gunun kutlanmaya aksa neden var dogum gunu kutlaması diye bir olay prenses
ya canım saol fikrini belirttiğin için
İyiki doğdun iyi ki varsin Aycam
teşekkür ederim
İnsan zoruna gider bu durum
İyi ki doğmuşsun nice yıllara
teşekkür ederim
Kaç oldun
23
En güzel yaşlar😊
yo sıkıntı yok
Mutlu yılların olsun
teşekkür ederim
Nice güzel yaşların olsun
çok teşekkür ederim
Susarak bu arada dogum gününüz kutlu olsun
teşekkür ederim
Rica ederim
Ben olsam sizi dogum gününüzün olduğu günün akşamı bi restoranda götürürdüm önce bi akşam yemeği sonrasindada bi yas pasta kutlaması yapardik
bende öyle olmasını dilerdim
Birgun kutlayan biri çıkar prenses sen kullanılmayacak biri degilsin
Koru durum
inanılmaz kötü birtanem
Üzüldüm ya çevren nasıl arkadalasin demekki samimi değilmiş
demekki:((
Üzülme ya canım iyi ki dogduk nixe yıllara
Ne önemi var her yıl gelen bi gün
Çok fazla sohbet etme davetleri ek
mantıklıymıış bu
Bence de tavrını belli et ki dank etsin canım
canım onlar anlamaz bence
Anlamazsa değerini bilen insanlar illa ki vardır onlara odaklanırsın
inşallah öyle insanlarla tanışırım
Gençsin henüz tanışırsın kalbini bozma yeterli canım
sanırım haklısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?