13 gü

İşsizken babamın benden sürekli para istemesi normal mi, ne yapmalıyım?

Merhaba arkadaşlar ben iş sahibi değilim, çalışmıyorum. Daha doğrusu iş bulamıyorum fakat evden kendim küçük işler yapıp kendi paramı kazanmaya çalışıyorum. Az çok harçlık çıkarıyorum kendime. Ben her iş yapmaya başladığımda babam sürekli benden para istiyor. Beni her gördüğü yerde para istiyor, sürekli para lafı geçiriyor. Babam 52 yaşında emekli. İstese çalışabilir fakat çalışmak istemiyor. Ben de ailemden uzun süredir para almıyorum, kendim yaptığım ufak tefek işlerle elime harçlık çıkarmaya çalışıyorum. İşe gittiğim vakitler hem anneme hem babama zaten elimden geldiğinde onlar çalışıyor olsalar bile para veriyordum. Ama şu an dediğim gibi işsizim. Sizce babamın sürekli bu şekilde benden para istemesi normal mi?

İşsizken babamın benden sürekli para istemesi normal mi, ne yapmalıyım?
Cevapla