Merhaba arkadaşlar ben iş sahibi değilim, çalışmıyorum. Daha doğrusu iş bulamıyorum fakat evden kendim küçük işler yapıp kendi paramı kazanmaya çalışıyorum. Az çok harçlık çıkarıyorum kendime. Ben her iş yapmaya başladığımda babam sürekli benden para istiyor. Beni her gördüğü yerde para istiyor, sürekli para lafı geçiriyor. Babam 52 yaşında emekli. İstese çalışabilir fakat çalışmak istemiyor. Ben de ailemden uzun süredir para almıyorum, kendim yaptığım ufak tefek işlerle elime harçlık çıkarmaya çalışıyorum. İşe gittiğim vakitler hem anneme hem babama zaten elimden geldiğinde onlar çalışıyor olsalar bile para veriyordum. Ama şu an dediğim gibi işsizim. Sizce babamın sürekli bu şekilde benden para istemesi normal mi?
13 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer