16 gü

Aile evi işkenceye döndüyse hamileyken eşle konuşup ayrı eve çıkmalı mıyım?

Evliyim 10 aydır, görümce, kaynım, kayınvalide, eşim, ben kalıyoruz. Kayınvalide çok kilolu olduğu için kalkamıyor yerinden, bekar görümce benden büyük. Onunla her şeyi yapmaya çalışıyoruz ama çok zor, aile evinde kalmak çok zor. Ebubekir, görümce 100 kişiyle konuşuyor, çıplak fotoğrafları geldi geçen gün, bir erkek tarafından görüntülü konuşmuş, ilk konuşmada kızınız ne yapıyor diye bana fotoğraf atıldı. Bugün de başka bir adamla buluşmaya gitti ve ben gerçekten ortada kaldım, arada kaldım. Zaten doğurmak üzereyim, 9 aylık hamileyim, günümü bekliyorum. 5 dakika odaya uzanmaya gitsem trip atıyorlar, çünkü hamileyim. İzmir'de yaşıyorum ve çok yorucu geçiyor hamilelik ama yine bütün işlerimi yapıyorum, bulaşığımı, banyomu, her tarafı yıkıyorum yani ama rahat edemiyorum, ne kadar şey olsa da rahat edemiyorum, uzanamıyorum, kalkamıyorum, oturamıyorum. Bekar kaynım var. Çocuk olduktan sonra ayrı eve çıkmak istiyorum. Bu sıcakta beni gündüzleri sokağa çıkartıyor yürüyüş diye, tansiyonum çıkıyor, düşüyor, çıkmasam trip atıyor. Çok tripçi bir kız, benim hamileliğim zaten çok zor geçti tansiyon konusunda ve sıcakta gerçekten bunalıyorum, yüzüm yanıyor, bayıldım bayılacağım neredeyse. Yani hani işimiz yokken uzanalım edelim yok, ancak hep birlikte oturacağız. Bu yani, bulaşık, akşam bulaşıkları yıkayıp erken de yatsam sorun çünkü sabah zaten 7.00'de kalkıp kahvaltı hazırlıyorum. Onlar gece uyumuyor, bizim de uyumamamızı istiyor. Özel hayat denen bir şey kalmadı, zaten fazlaca yoruluyorum hamilelikten. Bir de bu görümcenin başka başka erkeklerle konuşmasına dayanamıyorum, gözümün içine baka baka yalan söylüyor, beni kullanıyor, yarın bir gün bir şey çıktığı zaman eşim beni suçlayacak. Ne olursa olsun ayrı eviniz olsun, bir artı bir olsa da ayrı eviniz. Eşimle konuşup ayrı eve çıkmak istiyorum, çocuğuma ben kendim bakarım, zaten o çocuğa bakmayacaksam niye yaptım.
Güncellemeler
16 gü
Asla rahat edilmiyor asla edemezsiniz kendi eviniz gibi olmaz eşinizle bile daha rahat hareket edemiyorsunuz ve üstüne bir de hamilelik eklenince daha yorucu oluyor Kendi evinizde olsanız En azından yatarsınız kalkarsınız bir şeyler olur yani ama hamile değilken bile rahat edemiyorsunuz o yüzden aklınızda bulunsun bir artı bir eviniz bile olsa başka eve oturun ayrı eve oturun bir artı bir eviniz olsun ama eviniz olsun
Aile evi işkenceye döndüyse hamileyken eşle konuşup ayrı eve çıkmalı mıyım?
Cevapla