13 gü

Yalnızlıktan sıkılıyor musunuz?

Ya 31 yaşındayım ay sonra 32 olacağım. Sıkıldım artık yalnızlıktan. Tatile tek gidiyorum. Her şeyimi tek başıma hallediyorum. Eğlenmek istiyorum konuşmak istiyorum her şeyi tek yapmaktan gına geldi artık. Evlilere sorsak evliler mutsuzuz diyor. Evlenme diyor. Gençler kendi yaşıtlarım zaten günübirlik takılmalık ilişkilerle vakit geçiriyorlar. Çoğumuzun ekonomik seviyesi yerlerde tek kişiye bile yetmiyor. Şöyle atanıp memur olup evli olup kocamla birlikte arabamıza binip gezdiğimiz, tatile gittiğimiz zamanları ben ne zaman yaşayacağım valla bıktım artık

Güncellemeler
13 gü
Arkadaş bekarlık iyi bir işin ve maaşın varsa ayrı bir evine çıkıp canının istediği gibi evine sevgilini erkek arkadaşını alıp istediğin gibi cima eyleyebiliyorsan canının istediği saatte arabana atlayıp çıkıp gezebiliyorsan güzeldir. Yoksa boktan bir şey. Evlilik de kocan mal değilse anasının babasının emriyle hareket etmiyorsa erkek çocukluğundan adamlık seviyesine yükselmişse güzeldir.
Yalnızlıktan sıkılıyor musunuz?
Cevapla