15 gü

Gece 12'de evde bitmeyen kavga ve bağırışlardan çok yoruldum, dertleşelim mi?

Yine gece 12 ve her gece olduğu gibi yine evde kavga bağırış çağırış, çok yoruldum. Benim bugünkü derdim buydu senin anlatmak istediğin bir şey varsa yaz dertleşelim

Gece 12'de evde bitmeyen kavga ve bağırışlardan çok yoruldum, dertleşelim mi?
Cevapla