Yine gece 12 ve her gece olduğu gibi yine evde kavga bağırış çağırış, çok yoruldum. Benim bugünkü derdim buydu senin anlatmak istediğin bir şey varsa yaz dertleşelim
15 gü
Yine gece 12 ve her gece olduğu gibi yine evde kavga bağırış çağırış, çok yoruldum. Benim bugünkü derdim buydu senin anlatmak istediğin bir şey varsa yaz dertleşelim
Cevap
17Cevap
bende aynı dertten dertliyim anlatabilirsin hemde yks sınavım var bu haziranda berbat geçecek
Öyle deme iyi düşün iyi olsun kendine odaklan sadece
Öyle deme iyi düşün iyi olsun kendine odaklan sadece
odaklanamıyorum çok zor yıprandım yoruldum
Sende sessiz birisin değil mi
Tabiri caizse biraz yırtık olmadığımız için
sessiz biriyim evet ama unutmamaları gerek sessiz biri bir patlarsa sağlam patlar
Bi kere patlaman gerekiyor anlamaları için
anlarlar mı emin değilim
Seninle mi kavga ediyorlar kendi aralarında mı
kendi aralarında ortada pinpon topu görevi bana düşüyor
Sen hiç karışma çekil kenara tartışıp dursunlar
etkileniyorum ister istemez
Bilmiyorum ama bana bu tarz şeyler çok basit sorunlar gibi geliyor
Çocukluğumdan beri huzursuzluğun ve şiddetin olduğu bir evdeyim, çok büyük dertlerim var diyerek acıtasyon yapmak istemem, herkesin derdi kendine
Sabahları aç karına tüketiyorum ben
Bu iyiydi😂
Teşekür
Zoru kolay eder Allah sabredenler muradına erer
İnşallah
Bugün kavga çoktu ve bişey fark ettim sadece tr de değil Avrupa’da ve asyadada iki arkadaşımla konuştum ikiside karısıyla kavga etmişler moralleri bozuktu 😂😂
Gel dertleşelim sende evlisin galiba ben gibi konuşalım
Değilim kardeş ama yaz buradan
Evde yazınca öylesin diye düşündüm
Ailemle yaşıyorum
Allah Yardımcınız Olsun.
Allah yardimcin olsun. Dert kimsede bitmez
İstersen anlatabilirsin dinlerim
Narsist ve ergen bir kardeşim var babamın kopyası annemin sözünü dinlemediği için her gece kavga ediyorlar. Küçükken babam yüzünden evde kavga olurdu şimdi bunun yüzünden
14
Ondan öncede böyleydi
Neler oldu, anlatırsan dinlerim.
Üzücü bir durum umarım sakince ayrılırsınız
Anne baban mi kavga eden
Annemle kardeşim
Umrumda değiller zaten ama her gece bağırış çağırış olması da yoruyor artık
İstersen burdayım yazabilirsin
Teşekkür ederim
Kimle kavga ettin
Ben etmedim
Kim etti
Annemle kardeşim
Hmm konu ne ki
Sebebi ne
Narsist ve ergen bir kardeşim var babamın kopyası annemin sözünü dinlemediği için her gece kavga ediyorlar. Küçükken babam yüzünden evde kavga olurdu şimdi bunun yüzünden
Ama sürekli oluyorsa bu seni ziyadesiyle yorar ki
Yoruyor zaten
Nsıl başa çıkıyorsun peki veya başa çıkmk için ne yapıyorsun ilerisi için tasarrufun ne
Çıkamıyorum
Ayrı bi ev hayat kurma durumun var mı?
Para biriktiriyorum
Çok doğru bi yol izliyor sun. Hiçbişey için aceleci olma güzel planla güzel uygula sağlıklı bi ev hayatın olsun (ve asla evlilik gibi bi şeyi bu ortamdan kurtulmak için seçenek olarak görme asla)
peki ama neden
Narsist bir babanın 14 yaşındaki dişi versiyonu yüzünden evde yıllardır kavga bitmiyor
kolaylık dilerim saba
Sağol
🌹
Kimle kavga ediosun
Yazabilirsin
Dertsiz ınsan yokki
Yok zaten anlatıp dertleşelim diyorum
Anlat
Ben anlattım zaten
Açıklama yapacak cesareti ve olgunluğu bile olmayan biri için üzülme
Üzülme, kendini sev ve değer ver ondan sonra göreceksin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle bir ortamda dinlenmek ne kadar zor biliyorum. Evdeki bitmeyen tartışmalar insanı hem zihnen hem ruhen çok yorar. Bu yüksek enerjinin içinden sıyrılıp kendin için bir an bile olsa nefes almak çok değerli. Belki sevdiğin bir müziği dinlemek veya gözlerini kapatıp derin nefesler almak iyi gelebilir. Yanındayım. 🫂💖🧘♀️