16 gü

Hayat neden bazılarımıza hiç gülmüyor, engelli olunca her şey mi bitiyor?

21 yaşında engelli oldum, bir ayağım topal kaldı, belimde 9 platin, omzumda 12 çivi var, evlenemedim, güzelliğim gitti, sanalda hep yaşlılar kullandılar, psikolojimin bozuk olduğu bir dönemde olduğu için doğru düzgün seçim yapamadım, hiç arkadaşım yoktu, hala yok, bir garip olarak geldim, bir garip olarak gideceğim herhalde bu dünyadan.

Hayat neden bazılarımıza hiç gülmüyor, engelli olunca her şey mi bitiyor?
Cevapla