Gizli Üye(18-24)13 gübir anda kartları kapattır bankayı ara çekemesinler sen de bir ev bul çık kimsenin hizmetçisi değilsin sen belkide tabiri caizse kpk gibi çalışıp o kadar maaş alacaksın e abin yengen de o parayı çatır çatır yiyecekler olacak iş değil senin de bir hayatın var ailen bu konuda haksız evet öğrenci olsan tamam ama çalışan için helekide kızsın sana yatırım yapmaları lazım senden alıyorlarsa daha fazla o evde kalıp havaya çalışmanın anlamı yok bence bul kendine bir ev kiraya çık
11 Yorumla
Soran13 güBen 24 yaşında, henüz 18 yaşındayken atanmış ve tam 6 yıldır acillerde sabahlara kadar nöbet tutarak gençliğini çürüten bir Hemşireyim. Sabit maaşım, nöbetlerim ve döner sermayemle birlikte hesabıma her ay net 100.000 TL yatıyor.
Fakat atandığım o ilk gün, ben henüz 18 yaşında gencecik bir kızken, ailem 'Sen daha küçüksün, paranın hesabını bilemezsin, kartın bizde dursun' diyerek maaşıma el koydu. Tam 6 yıldır kendi emeğimin yüzünü göremiyorum. Ayda 100 bin lira kazanıyorum ama kendi kan ter içinde kazandığım paramın içinden ailemin bana reva gördüğü aylık harçlık sadece 20.000 TL.
Ben 24 yaşında çalışan bir kadınım. İşe gidiş gelişim, kılık kıyafetim, kişisel bakımım, nöbet çıkışı sosyalleşmem derken bu para yetmiyor. Geçen gün karşılarına geçip 'Bu devirde ayda 20 bin lira bana yetmiyor, kendi maaşımdan biraz daha fazla almak istiyorum' dedim.
Bana verdikleri cevapla beynimden vurulmuşa döndüm. Beni, ayda 100 bin lira kazanan koca bir sağlık profesyonelini, üniversite öğrencileriyle kıyaslayıp beni nankörlükle suçladılar:
'Üniversitedeki gençler ayda 4 bin liralık devlet bursuyla geçinmeye çalışıyor, yurt köşelerinde yaşıyor! Biz sana onların aldığının tam 5 katını, 20 bin lira veriyoruz! Yediğin önünde yemediğin arkanda. Lüks peşinde koşacağına otur da sana verdiğimiz bu paraya şükret!'
Peki bana '4 bin liralık burs alan öğrenci' muamelesi yapıp gasp ettikleri o devasa paranın kalan 80 bin lirası nereye gidiyor dersiniz? Tamamı evli abime! Neymiş; abim ev geçindiriyormuş, yuvası varmış, asıl onun masrafı çokmuş...
Ben 18 yaşından beri ömrümü hastanelerde tüketiyorum, ayda 100 bin lira kazanıp üniversite öğrencisiyle kıyaslanarak 20 bin liraya mahkum ediliyorum; evli abim ise benim alın terimle evini geçindiriyor.
Şimdi size soruyorum; sırf bekar bir kızım diye kendi kazandığım paradan bana 20 bin lira verip beni öğrencilerle kıyaslamaları ve 'buna şükret' diyerek kalan bütün emeğimi evli abime yedirmelerinde haklılar mı?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, bu tarz durumlarda haklı ya da haksız demek yerine farklı bakış açılarını anlamak önemli. 💖 Baban kendi döneminden ve şimdiki imkanlardan bir kıyaslama yapıyor olabilir, bu da onun için şükretme nedeni gibi geliyor. Senin için de ihtiyaçların ve beklentilerin farklı olabilir, bu gayet doğal. Belki oturup harcamalarını ve ihtiyaçlarını net bir şekilde konuşmak, orta yolu bulmak en güzeli olur. 🌸 Empati kurmak karşılıklı anlayışı artırır.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
13 güVallah hakli 4 binle gecinenlerde var sukret haline
05 Yorumla
Soran13 güBen 24 yaşında, henüz 18 yaşındayken atanmış ve tam 6 yıldır acillerde sabahlara kadar nöbet tutarak gençliğini çürüten bir Hemşireyim. Sabit maaşım, nöbetlerim ve döner sermayemle birlikte hesabıma her ay net 100.000 TL yatıyor.
Fakat atandığım o ilk gün, ben henüz 18 yaşında gencecik bir kızken, ailem 'Sen daha küçüksün, paranın hesabını bilemezsin, kartın bizde dursun' diyerek maaşıma el koydu. Tam 6 yıldır kendi emeğimin yüzünü göremiyorum. Ayda 100 bin lira kazanıyorum ama kendi kan ter içinde kazandığım paramın içinden ailemin bana reva gördüğü aylık harçlık sadece 20.000 TL.
Ben 24 yaşında çalışan bir kadınım. İşe gidiş gelişim, kılık kıyafetim, kişisel bakımım, nöbet çıkışı sosyalleşmem derken bu para yetmiyor. Geçen gün karşılarına geçip 'Bu devirde ayda 20 bin lira bana yetmiyor, kendi maaşımdan biraz daha fazla almak istiyorum' dedim.
Bana verdikleri cevapla beynimden vurulmuşa döndüm. Beni, ayda 100 bin lira kazanan koca bir sağlık profesyonelini, üniversite öğrencileriyle kıyaslayıp beni nankörlükle suçladılar:
'Üniversitedeki gençler ayda 4 bin liralık devlet bursuyla geçinmeye çalışıyor, yurt köşelerinde yaşıyor! Biz sana onların aldığının tam 5 katını, 20 bin lira veriyoruz! Yediğin önünde yemediğin arkanda. Lüks peşinde koşacağına otur da sana verdiğimiz bu paraya şükret!'
Peki bana '4 bin liralık burs alan öğrenci' muamelesi yapıp gasp ettikleri o devasa paranın kalan 80 bin lirası nereye gidiyor dersiniz? Tamamı evli abime! Neymiş; abim ev geçindiriyormuş, yuvası varmış, asıl onun masrafı çokmuş...
Ben 18 yaşından beri ömrümü hastanelerde tüketiyorum, ayda 100 bin lira kazanıp üniversite öğrencisiyle kıyaslanarak 20 bin liraya mahkum ediliyorum; evli abim ise benim alın terimle evini geçindiriyor.
Şimdi size soruyorum; sırf bekar bir kızım diye kendi kazandığım paradan bana 20 bin lira verip beni öğrencilerle kıyaslamaları ve 'buna şükret' diyerek kalan bütün emeğimi evli abime yedirmelerinde haklılar mı?
Soran13 güHerkes 20 bin bekar bir kız için çok iyi para, ailen haklı, abinin daha çok ihtiyacı var diyor bana. Annem babam sınıf öğretmeni ve annemin maaş kartı da abimde. Annem başöğretmenlik tazminatıyla beraber 100 bin civarı alıyor. Abim ve yengem çalışmıyor sürekli gezip tozuyorlar.
- 13 gü
Sen ne yapmaya calisiyon anlamadim iki gundur farkli farkli sorular soruyorsun
Soran13 güBabam haklı mı sizce
- 13 gü
Bence hakli degil sana haksizlik ediyorlar
- Aile & Toplum konusunda 318 cevap paylaştı.
13 gühakli tabi ne hayatlar var sen biliyor musun yetirmeye çalış o parayi
08 Yorumla
Soran13 güBen 24 yaşında, henüz 18 yaşındayken atanmış ve tam 6 yıldır acillerde sabahlara kadar nöbet tutarak gençliğini çürüten bir Hemşireyim. Sabit maaşım, nöbetlerim ve döner sermayemle birlikte hesabıma her ay net 100.000 TL yatıyor.
Fakat atandığım o ilk gün, ben henüz 18 yaşında gencecik bir kızken, ailem 'Sen daha küçüksün, paranın hesabını bilemezsin, kartın bizde dursun' diyerek maaşıma el koydu. Tam 6 yıldır kendi emeğimin yüzünü göremiyorum. Ayda 100 bin lira kazanıyorum ama kendi kan ter içinde kazandığım paramın içinden ailemin bana reva gördüğü aylık harçlık sadece 20.000 TL.
Ben 24 yaşında çalışan bir kadınım. İşe gidiş gelişim, kılık kıyafetim, kişisel bakımım, nöbet çıkışı sosyalleşmem derken bu para yetmiyor. Geçen gün karşılarına geçip 'Bu devirde ayda 20 bin lira bana yetmiyor, kendi maaşımdan biraz daha fazla almak istiyorum' dedim.
Bana verdikleri cevapla beynimden vurulmuşa döndüm. Beni, ayda 100 bin lira kazanan koca bir sağlık profesyonelini, üniversite öğrencileriyle kıyaslayıp beni nankörlükle suçladılar:
'Üniversitedeki gençler ayda 4 bin liralık devlet bursuyla geçinmeye çalışıyor, yurt köşelerinde yaşıyor! Biz sana onların aldığının tam 5 katını, 20 bin lira veriyoruz! Yediğin önünde yemediğin arkanda. Lüks peşinde koşacağına otur da sana verdiğimiz bu paraya şükret!'
Peki bana '4 bin liralık burs alan öğrenci' muamelesi yapıp gasp ettikleri o devasa paranın kalan 80 bin lirası nereye gidiyor dersiniz? Tamamı evli abime! Neymiş; abim ev geçindiriyormuş, yuvası varmış, asıl onun masrafı çokmuş...
Ben 18 yaşından beri ömrümü hastanelerde tüketiyorum, ayda 100 bin lira kazanıp üniversite öğrencisiyle kıyaslanarak 20 bin liraya mahkum ediliyorum; evli abim ise benim alın terimle evini geçindiriyor.
Şimdi size soruyorum; sırf bekar bir kızım diye kendi kazandığım paradan bana 20 bin lira verip beni öğrencilerle kıyaslamaları ve 'buna şükret' diyerek kalan bütün emeğimi evli abime yedirmelerinde haklılar mı?- 13 gü
o ayri ben seni uni ogrencisi sandim o zaman iş degişir bu karti iptal edersin yeni kart iste istedigin kadari ailene ver o zaman emek senin tabiki
Soran13 güHerkes 20 bin bekar bir kız için çok iyi para, ailen haklı, abinin daha çok ihtiyacı var diyor bana. Annem babam sınıf öğretmeni ve annemin maaş kartı da abimde. Annem başöğretmenlik tazminatıyla beraber 100 bin civarı alıyor. Abim ve yengem çalışmıyor sürekli gezip tozuyorlar.
- 13 gü
sen dedigim gibi kartini iptal edip yeni kart al ayni hesap icin emek senin emegin
- 13 gü
Yüz kez okudum bu yorumu
- 13 gü
@adımsevimli bu yazanlari mi
- 13 gü
Evet
- 13 gü
@adımsevimli millette psikolojik sorunlar var sanırım
Calisyrm 1 lira param kalmiyo bide hakli mi diyosun
04 Yorumla
Soran13 güBen 24 yaşında, henüz 18 yaşındayken atanmış ve tam 6 yıldır acillerde sabahlara kadar nöbet tutarak gençliğini çürüten bir Hemşireyim. Sabit maaşım, nöbetlerim ve döner sermayemle birlikte hesabıma her ay net 100.000 TL yatıyor.
Fakat atandığım o ilk gün, ben henüz 18 yaşında gencecik bir kızken, ailem 'Sen daha küçüksün, paranın hesabını bilemezsin, kartın bizde dursun' diyerek maaşıma el koydu. Tam 6 yıldır kendi emeğimin yüzünü göremiyorum. Ayda 100 bin lira kazanıyorum ama kendi kan ter içinde kazandığım paramın içinden ailemin bana reva gördüğü aylık harçlık sadece 20.000 TL.
Ben 24 yaşında çalışan bir kadınım. İşe gidiş gelişim, kılık kıyafetim, kişisel bakımım, nöbet çıkışı sosyalleşmem derken bu para yetmiyor. Geçen gün karşılarına geçip 'Bu devirde ayda 20 bin lira bana yetmiyor, kendi maaşımdan biraz daha fazla almak istiyorum' dedim.
Bana verdikleri cevapla beynimden vurulmuşa döndüm. Beni, ayda 100 bin lira kazanan koca bir sağlık profesyonelini, üniversite öğrencileriyle kıyaslayıp beni nankörlükle suçladılar:
'Üniversitedeki gençler ayda 4 bin liralık devlet bursuyla geçinmeye çalışıyor, yurt köşelerinde yaşıyor! Biz sana onların aldığının tam 5 katını, 20 bin lira veriyoruz! Yediğin önünde yemediğin arkanda. Lüks peşinde koşacağına otur da sana verdiğimiz bu paraya şükret!'
Peki bana '4 bin liralık burs alan öğrenci' muamelesi yapıp gasp ettikleri o devasa paranın kalan 80 bin lirası nereye gidiyor dersiniz? Tamamı evli abime! Neymiş; abim ev geçindiriyormuş, yuvası varmış, asıl onun masrafı çokmuş...
Ben 18 yaşından beri ömrümü hastanelerde tüketiyorum, ayda 100 bin lira kazanıp üniversite öğrencisiyle kıyaslanarak 20 bin liraya mahkum ediliyorum; evli abim ise benim alın terimle evini geçindiriyor.
Şimdi size soruyorum; sırf bekar bir kızım diye kendi kazandığım paradan bana 20 bin lira verip beni öğrencilerle kıyaslamaları ve 'buna şükret' diyerek kalan bütün emeğimi evli abime yedirmelerinde haklılar mı?
Soran13 güHerkes 20 bin bekar bir kız için çok iyi para, ailen haklı, abinin daha çok ihtiyacı var diyor bana.
13 güYurt/ev kiranı ödüyorsa verdiği harçlık yeterli.
04 Yorumla
Soran13 güBen 24 yaşında, henüz 18 yaşındayken atanmış ve tam 6 yıldır acillerde sabahlara kadar nöbet tutarak gençliğini çürüten bir Hemşireyim. Sabit maaşım, nöbetlerim ve döner sermayemle birlikte hesabıma her ay net 100.000 TL yatıyor.
Fakat atandığım o ilk gün, ben henüz 18 yaşında gencecik bir kızken, ailem 'Sen daha küçüksün, paranın hesabını bilemezsin, kartın bizde dursun' diyerek maaşıma el koydu. Tam 6 yıldır kendi emeğimin yüzünü göremiyorum. Ayda 100 bin lira kazanıyorum ama kendi kan ter içinde kazandığım paramın içinden ailemin bana reva gördüğü aylık harçlık sadece 20.000 TL.
Ben 24 yaşında çalışan bir kadınım. İşe gidiş gelişim, kılık kıyafetim, kişisel bakımım, nöbet çıkışı sosyalleşmem derken bu para yetmiyor. Geçen gün karşılarına geçip 'Bu devirde ayda 20 bin lira bana yetmiyor, kendi maaşımdan biraz daha fazla almak istiyorum' dedim.
Bana verdikleri cevapla beynimden vurulmuşa döndüm. Beni, ayda 100 bin lira kazanan koca bir sağlık profesyonelini, üniversite öğrencileriyle kıyaslayıp beni nankörlükle suçladılar:
'Üniversitedeki gençler ayda 4 bin liralık devlet bursuyla geçinmeye çalışıyor, yurt köşelerinde yaşıyor! Biz sana onların aldığının tam 5 katını, 20 bin lira veriyoruz! Yediğin önünde yemediğin arkanda. Lüks peşinde koşacağına otur da sana verdiğimiz bu paraya şükret!'
Peki bana '4 bin liralık burs alan öğrenci' muamelesi yapıp gasp ettikleri o devasa paranın kalan 80 bin lirası nereye gidiyor dersiniz? Tamamı evli abime! Neymiş; abim ev geçindiriyormuş, yuvası varmış, asıl onun masrafı çokmuş...
Ben 18 yaşından beri ömrümü hastanelerde tüketiyorum, ayda 100 bin lira kazanıp üniversite öğrencisiyle kıyaslanarak 20 bin liraya mahkum ediliyorum; evli abim ise benim alın terimle evini geçindiriyor.
Şimdi size soruyorum; sırf bekar bir kızım diye kendi kazandığım paradan bana 20 bin lira verip beni öğrencilerle kıyaslamaları ve 'buna şükret' diyerek kalan bütün emeğimi evli abime yedirmelerinde haklılar mı?- 13 gü
Ben seni öğrenci zannettim. Eğer maaşı sen alıyorsan bu söylediklerinin üzerine size para yok, gidin çalışın demediysen ve ayrı eve çıkmadıysan kendine ayıp etmişsin. Afedersin çakallara bak, hem kızının maaşını yiyeceksin hem de ona kendi maaşını vermeyeceksin.
Soran13 güHerkes 20 bin bekar bir kız için çok iyi para, ailen haklı, abinin daha çok ihtiyacı var diyor bana. Annem babam sınıf öğretmeni ve annemin maaş kartı da abimde. Annem başöğretmenlik tazminatıyla beraber 100 bin civarı alıyor. Abim ve yengem çalışmıyor sürekli gezip tozuyorlar.
- 13 gü
Sen soruyu öğrenciymiş gibi sormuşsun. Ondan aileni haklı bulmuşlar. Kimse kazandığın maaşa el koyamaz. Abinin de yengenin de aw afedersin. Yedirme paranı bu kadar basit.
13 güHaklı görünüyorm
05 Yorumla
Soran13 güNeden böyle düşünüyorsunuz
- 13 gü
Belki adamın durumu o kadar el veriyor? Onu da düşünmek lazım.
Soran13 güBen 24 yaşında, henüz 18 yaşındayken atanmış ve tam 6 yıldır acillerde sabahlara kadar nöbet tutarak gençliğini çürüten bir Hemşireyim. Sabit maaşım, nöbetlerim ve döner sermayemle birlikte hesabıma her ay net 100.000 TL yatıyor.
Fakat atandığım o ilk gün, ben henüz 18 yaşında gencecik bir kızken, ailem 'Sen daha küçüksün, paranın hesabını bilemezsin, kartın bizde dursun' diyerek maaşıma el koydu. Tam 6 yıldır kendi emeğimin yüzünü göremiyorum. Ayda 100 bin lira kazanıyorum ama kendi kan ter içinde kazandığım paramın içinden ailemin bana reva gördüğü aylık harçlık sadece 20.000 TL.
Ben 24 yaşında çalışan bir kadınım. İşe gidiş gelişim, kılık kıyafetim, kişisel bakımım, nöbet çıkışı sosyalleşmem derken bu para yetmiyor. Geçen gün karşılarına geçip 'Bu devirde ayda 20 bin lira bana yetmiyor, kendi maaşımdan biraz daha fazla almak istiyorum' dedim.
Bana verdikleri cevapla beynimden vurulmuşa döndüm. Beni, ayda 100 bin lira kazanan koca bir sağlık profesyonelini, üniversite öğrencileriyle kıyaslayıp beni nankörlükle suçladılar:
'Üniversitedeki gençler ayda 4 bin liralık devlet bursuyla geçinmeye çalışıyor, yurt köşelerinde yaşıyor! Biz sana onların aldığının tam 5 katını, 20 bin lira veriyoruz! Yediğin önünde yemediğin arkanda. Lüks peşinde koşacağına otur da sana verdiğimiz bu paraya şükret!'
Peki bana '4 bin liralık burs alan öğrenci' muamelesi yapıp gasp ettikleri o devasa paranın kalan 80 bin lirası nereye gidiyor dersiniz? Tamamı evli abime! Neymiş; abim ev geçindiriyormuş, yuvası varmış, asıl onun masrafı çokmuş...
Ben 18 yaşından beri ömrümü hastanelerde tüketiyorum, ayda 100 bin lira kazanıp üniversite öğrencisiyle kıyaslanarak 20 bin liraya mahkum ediliyorum; evli abim ise benim alın terimle evini geçindiriyor.
Şimdi size soruyorum; sırf bekar bir kızım diye kendi kazandığım paradan bana 20 bin lira verip beni öğrencilerle kıyaslamaları ve 'buna şükret' diyerek kalan bütün emeğimi evli abime yedirmelerinde haklılar mı?
Soran13 güHerkes 20 bin bekar bir kız için çok iyi para, ailen haklı, abinin daha çok ihtiyacı var diyor bana. Annem babam sınıf öğretmeni ve annemin maaş kartı da abimde. Annem başöğretmenlik tazminatıyla beraber 100 bin civarı alıyor. Abim ve yengem çalışmıyor sürekli gezip tozuyorlar.
- 13 gü
Bunları söylememiştin. Burs falan diyince bende seni lise öğrencisi falan sandım
Haklı.
05 Yorumla
Soran13 güBen 24 yaşında, henüz 18 yaşındayken atanmış ve tam 6 yıldır acillerde sabahlara kadar nöbet tutarak gençliğini çürüten bir Hemşireyim. Sabit maaşım, nöbetlerim ve döner sermayemle birlikte hesabıma her ay net 100.000 TL yatıyor.
Fakat atandığım o ilk gün, ben henüz 18 yaşında gencecik bir kızken, ailem 'Sen daha küçüksün, paranın hesabını bilemezsin, kartın bizde dursun' diyerek maaşıma el koydu. Tam 6 yıldır kendi emeğimin yüzünü göremiyorum. Ayda 100 bin lira kazanıyorum ama kendi kan ter içinde kazandığım paramın içinden ailemin bana reva gördüğü aylık harçlık sadece 20.000 TL.
Ben 24 yaşında çalışan bir kadınım. İşe gidiş gelişim, kılık kıyafetim, kişisel bakımım, nöbet çıkışı sosyalleşmem derken bu para yetmiyor. Geçen gün karşılarına geçip 'Bu devirde ayda 20 bin lira bana yetmiyor, kendi maaşımdan biraz daha fazla almak istiyorum' dedim.
Bana verdikleri cevapla beynimden vurulmuşa döndüm. Beni, ayda 100 bin lira kazanan koca bir sağlık profesyonelini, üniversite öğrencileriyle kıyaslayıp beni nankörlükle suçladılar:
'Üniversitedeki gençler ayda 4 bin liralık devlet bursuyla geçinmeye çalışıyor, yurt köşelerinde yaşıyor! Biz sana onların aldığının tam 5 katını, 20 bin lira veriyoruz! Yediğin önünde yemediğin arkanda. Lüks peşinde koşacağına otur da sana verdiğimiz bu paraya şükret!'
Peki bana '4 bin liralık burs alan öğrenci' muamelesi yapıp gasp ettikleri o devasa paranın kalan 80 bin lirası nereye gidiyor dersiniz? Tamamı evli abime! Neymiş; abim ev geçindiriyormuş, yuvası varmış, asıl onun masrafı çokmuş...
Ben 18 yaşından beri ömrümü hastanelerde tüketiyorum, ayda 100 bin lira kazanıp üniversite öğrencisiyle kıyaslanarak 20 bin liraya mahkum ediliyorum; evli abim ise benim alın terimle evini geçindiriyor.
Şimdi size soruyorum; sırf bekar bir kızım diye kendi kazandığım paradan bana 20 bin lira verip beni öğrencilerle kıyaslamaları ve 'buna şükret' diyerek kalan bütün emeğimi evli abime yedirmelerinde haklılar mı?
Soran13 güHerkes 20 bin bekar bir kız için çok iyi para, ailen haklı, abinin daha çok ihtiyacı var diyor bana. Annem babam sınıf öğretmeni ve annemin maaş kartı da abimde. Annem başöğretmenlik tazminatıyla beraber 100 bin civarı alıyor. Abim ve yengem çalışmıyor sürekli gezip tozuyorlar.
Soran13 güHerkes babamın haklı olduğunu söylüyor haline şükret diyor
- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
13 güMaalesef haklı
07 Yorumla
Soran13 güNeden haklı sizce
- 13 gü
Ekonomi bitik durumda daha fazlasını verebilse verir diye düşünüyorum ama ortalamaya göre gayet iyi bir miktar harçlık veriyor
Soran13 güBen 24 yaşında, henüz 18 yaşındayken atanmış ve tam 6 yıldır acillerde sabahlara kadar nöbet tutarak gençliğini çürüten bir Hemşireyim. Sabit maaşım, nöbetlerim ve döner sermayemle birlikte hesabıma her ay net 100.000 TL yatıyor.
Fakat atandığım o ilk gün, ben henüz 18 yaşında gencecik bir kızken, ailem 'Sen daha küçüksün, paranın hesabını bilemezsin, kartın bizde dursun' diyerek maaşıma el koydu. Tam 6 yıldır kendi emeğimin yüzünü göremiyorum. Ayda 100 bin lira kazanıyorum ama kendi kan ter içinde kazandığım paramın içinden ailemin bana reva gördüğü aylık harçlık sadece 20.000 TL.
Ben 24 yaşında çalışan bir kadınım. İşe gidiş gelişim, kılık kıyafetim, kişisel bakımım, nöbet çıkışı sosyalleşmem derken bu para yetmiyor. Geçen gün karşılarına geçip 'Bu devirde ayda 20 bin lira bana yetmiyor, kendi maaşımdan biraz daha fazla almak istiyorum' dedim.
Bana verdikleri cevapla beynimden vurulmuşa döndüm. Beni, ayda 100 bin lira kazanan koca bir sağlık profesyonelini, üniversite öğrencileriyle kıyaslayıp beni nankörlükle suçladılar:
'Üniversitedeki gençler ayda 4 bin liralık devlet bursuyla geçinmeye çalışıyor, yurt köşelerinde yaşıyor! Biz sana onların aldığının tam 5 katını, 20 bin lira veriyoruz! Yediğin önünde yemediğin arkanda. Lüks peşinde koşacağına otur da sana verdiğimiz bu paraya şükret!'
Peki bana '4 bin liralık burs alan öğrenci' muamelesi yapıp gasp ettikleri o devasa paranın kalan 80 bin lirası nereye gidiyor dersiniz? Tamamı evli abime! Neymiş; abim ev geçindiriyormuş, yuvası varmış, asıl onun masrafı çokmuş...
Ben 18 yaşından beri ömrümü hastanelerde tüketiyorum, ayda 100 bin lira kazanıp üniversite öğrencisiyle kıyaslanarak 20 bin liraya mahkum ediliyorum; evli abim ise benim alın terimle evini geçindiriyor.
Şimdi size soruyorum; sırf bekar bir kızım diye kendi kazandığım paradan bana 20 bin lira verip beni öğrencilerle kıyaslamaları ve 'buna şükret' diyerek kalan bütün emeğimi evli abime yedirmelerinde haklılar mı?
Soran13 güHerkes 20 bin bekar bir kız için çok iyi para, ailen haklı, abinin daha çok ihtiyacı var diyor bana. Annem babam sınıf öğretmeni ve annemin maaş kartı da abimde. Annem başöğretmenlik tazminatıyla beraber 100 bin civarı alıyor. Abim ve yengem çalışmıyor sürekli gezip tozuyorlar.
- 13 gü
Bildiğin paranı gasp ediyorlar
Neden ayrı eve çıkmayı düşünmüyorsun
Soran13 güYorumlarda da herkes baban haklı nankörler etme diyor
- 13 gü
Vaktin var mı?
- Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.
13 güHaklı
02 Yorumla
Soran13 güBen 24 yaşında, henüz 18 yaşındayken atanmış ve tam 6 yıldır acillerde sabahlara kadar nöbet tutarak gençliğini çürüten bir Hemşireyim. Sabit maaşım, nöbetlerim ve döner sermayemle birlikte hesabıma her ay net 100.000 TL yatıyor.
Fakat atandığım o ilk gün, ben henüz 18 yaşında gencecik bir kızken, ailem 'Sen daha küçüksün, paranın hesabını bilemezsin, kartın bizde dursun' diyerek maaşıma el koydu. Tam 6 yıldır kendi emeğimin yüzünü göremiyorum. Ayda 100 bin lira kazanıyorum ama kendi kan ter içinde kazandığım paramın içinden ailemin bana reva gördüğü aylık harçlık sadece 20.000 TL.
Ben 24 yaşında çalışan bir kadınım. İşe gidiş gelişim, kılık kıyafetim, kişisel bakımım, nöbet çıkışı sosyalleşmem derken bu para yetmiyor. Geçen gün karşılarına geçip 'Bu devirde ayda 20 bin lira bana yetmiyor, kendi maaşımdan biraz daha fazla almak istiyorum' dedim.
Bana verdikleri cevapla beynimden vurulmuşa döndüm. Beni, ayda 100 bin lira kazanan koca bir sağlık profesyonelini, üniversite öğrencileriyle kıyaslayıp beni nankörlükle suçladılar:
'Üniversitedeki gençler ayda 4 bin liralık devlet bursuyla geçinmeye çalışıyor, yurt köşelerinde yaşıyor! Biz sana onların aldığının tam 5 katını, 20 bin lira veriyoruz! Yediğin önünde yemediğin arkanda. Lüks peşinde koşacağına otur da sana verdiğimiz bu paraya şükret!'
Peki bana '4 bin liralık burs alan öğrenci' muamelesi yapıp gasp ettikleri o devasa paranın kalan 80 bin lirası nereye gidiyor dersiniz? Tamamı evli abime! Neymiş; abim ev geçindiriyormuş, yuvası varmış, asıl onun masrafı çokmuş...
Ben 18 yaşından beri ömrümü hastanelerde tüketiyorum, ayda 100 bin lira kazanıp üniversite öğrencisiyle kıyaslanarak 20 bin liraya mahkum ediliyorum; evli abim ise benim alın terimle evini geçindiriyor.
Şimdi size soruyorum; sırf bekar bir kızım diye kendi kazandığım paradan bana 20 bin lira verip beni öğrencilerle kıyaslamaları ve 'buna şükret' diyerek kalan bütün emeğimi evli abime yedirmelerinde haklılar mı?- 13 gü
Bu soruyu önceden de aynı şekilde sordun ve sana demiştik; ya ailenden paranı geri alırsın ya da vermiyorlarsa davalık edersin.
Gizli Üye(25-29)13 güHaklı evet
03 Yorumla
Soran13 güNeden haklı sizce
Soran13 güBence kesinlikle benim hakkımı diyor
Soran13 güYiyor
Gizli Üye(25-29)13 güYalancıyı s2miyorlarya
01 Yorumla
Soran13 güBen 24 yaşında, henüz 18 yaşındayken atanmış ve tam 6 yıldır acillerde sabahlara kadar nöbet tutarak gençliğini çürüten bir Hemşireyim. Sabit maaşım, nöbetlerim ve döner sermayemle birlikte hesabıma her ay net 100.000 TL yatıyor.
Fakat atandığım o ilk gün, ben henüz 18 yaşında gencecik bir kızken, ailem 'Sen daha küçüksün, paranın hesabını bilemezsin, kartın bizde dursun' diyerek maaşıma el koydu. Tam 6 yıldır kendi emeğimin yüzünü göremiyorum. Ayda 100 bin lira kazanıyorum ama kendi kan ter içinde kazandığım paramın içinden ailemin bana reva gördüğü aylık harçlık sadece 20.000 TL.
Ben 24 yaşında çalışan bir kadınım. İşe gidiş gelişim, kılık kıyafetim, kişisel bakımım, nöbet çıkışı sosyalleşmem derken bu para yetmiyor. Geçen gün karşılarına geçip 'Bu devirde ayda 20 bin lira bana yetmiyor, kendi maaşımdan biraz daha fazla almak istiyorum' dedim.
Bana verdikleri cevapla beynimden vurulmuşa döndüm. Beni, ayda 100 bin lira kazanan koca bir sağlık profesyonelini, üniversite öğrencileriyle kıyaslayıp beni nankörlükle suçladılar:
'Üniversitedeki gençler ayda 4 bin liralık devlet bursuyla geçinmeye çalışıyor, yurt köşelerinde yaşıyor! Biz sana onların aldığının tam 5 katını, 20 bin lira veriyoruz! Yediğin önünde yemediğin arkanda. Lüks peşinde koşacağına otur da sana verdiğimiz bu paraya şükret!'
Peki bana '4 bin liralık burs alan öğrenci' muamelesi yapıp gasp ettikleri o devasa paranın kalan 80 bin lirası nereye gidiyor dersiniz? Tamamı evli abime! Neymiş; abim ev geçindiriyormuş, yuvası varmış, asıl onun masrafı çokmuş...
Ben 18 yaşından beri ömrümü hastanelerde tüketiyorum, ayda 100 bin lira kazanıp üniversite öğrencisiyle kıyaslanarak 20 bin liraya mahkum ediliyorum; evli abim ise benim alın terimle evini geçindiriyor.
Şimdi size soruyorum; sırf bekar bir kızım diye kendi kazandığım paradan bana 20 bin lira verip beni öğrencilerle kıyaslamaları ve 'buna şükret' diyerek kalan bütün emeğimi evli abime yedirmelerinde haklılar mı?
13 güHaklı
08 Yorumla
Soran13 güNeden haklı sizce
- 13 gü
Açıkta misin?
Aç misin?
Etrafındaki kişilerle kıyasla durumun iyi mi? - 13 gü
Babalar kutsaldır yormayın
Soran13 güBen 24 yaşında, henüz 18 yaşındayken atanmış ve tam 6 yıldır acillerde sabahlara kadar nöbet tutarak gençliğini çürüten bir Hemşireyim. Sabit maaşım, nöbetlerim ve döner sermayemle birlikte hesabıma her ay net 100.000 TL yatıyor.
Fakat atandığım o ilk gün, ben henüz 18 yaşında gencecik bir kızken, ailem 'Sen daha küçüksün, paranın hesabını bilemezsin, kartın bizde dursun' diyerek maaşıma el koydu. Tam 6 yıldır kendi emeğimin yüzünü göremiyorum. Ayda 100 bin lira kazanıyorum ama kendi kan ter içinde kazandığım paramın içinden ailemin bana reva gördüğü aylık harçlık sadece 20.000 TL.
Ben 24 yaşında çalışan bir kadınım. İşe gidiş gelişim, kılık kıyafetim, kişisel bakımım, nöbet çıkışı sosyalleşmem derken bu para yetmiyor. Geçen gün karşılarına geçip 'Bu devirde ayda 20 bin lira bana yetmiyor, kendi maaşımdan biraz daha fazla almak istiyorum' dedim.
Bana verdikleri cevapla beynimden vurulmuşa döndüm. Beni, ayda 100 bin lira kazanan koca bir sağlık profesyonelini, üniversite öğrencileriyle kıyaslayıp beni nankörlükle suçladılar:
'Üniversitedeki gençler ayda 4 bin liralık devlet bursuyla geçinmeye çalışıyor, yurt köşelerinde yaşıyor! Biz sana onların aldığının tam 5 katını, 20 bin lira veriyoruz! Yediğin önünde yemediğin arkanda. Lüks peşinde koşacağına otur da sana verdiğimiz bu paraya şükret!'
Peki bana '4 bin liralık burs alan öğrenci' muamelesi yapıp gasp ettikleri o devasa paranın kalan 80 bin lirası nereye gidiyor dersiniz? Tamamı evli abime! Neymiş; abim ev geçindiriyormuş, yuvası varmış, asıl onun masrafı çokmuş...
Ben 18 yaşından beri ömrümü hastanelerde tüketiyorum, ayda 100 bin lira kazanıp üniversite öğrencisiyle kıyaslanarak 20 bin liraya mahkum ediliyorum; evli abim ise benim alın terimle evini geçindiriyor.
Şimdi size soruyorum; sırf bekar bir kızım diye kendi kazandığım paradan bana 20 bin lira verip beni öğrencilerle kıyaslamaları ve 'buna şükret' diyerek kalan bütün emeğimi evli abime yedirmelerinde haklılar mı?
Soran13 güHerkes 20 bin bekar bir kız için çok iyi para, ailen haklı, abinin daha çok ihtiyacı var diyor bana. Annem babam sınıf öğretmeni ve annemin maaş kartı da abimde. Annem başöğretmenlik tazminatıyla beraber 100 bin civarı alıyor. Abim ve yengem çalışmıyor sürekli gezip tozuyorlar.
- 13 gü
Aaaaaa kesinlikle haksızlar pardon durumun böyle olduğunu bilmiyordum sen haklısın
Soran13 güHerkes babamın haklı olduğunu söylüyor haline şükret diyor
- 13 gü
Hep Şükretmek gerekiyor zaten ama ortada bir haksızlık varsa susma
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer