Her ortamda aynı muhabbet gına geldi yetooooo
İnsanı zorla tersletecekler eninde sonunda yeto yav yeto
Sizi de darlıyorlar mı, siz nasıl susturuyorsunuz bunları?

Her ortamda aynı muhabbet gına geldi yetooooo
İnsanı zorla tersletecekler eninde sonunda yeto yav yeto
Sizi de darlıyorlar mı, siz nasıl susturuyorsunuz bunları?

Bence biraz ağır olur ama insanın içinden geçmiyor da değil. Sürekli evlilik diye darlayan akrabaya bazen aynı sertlikte cevap veresin geliyor. Yine de en iyisi sakin ama net konuşmak. Benim özel hayatım bayram sohbeti değil demek daha klas durur. Lafı sokarsın ama seviyeni bozmazsın.
Hak ediyorlar ama işte
Kimse bana ne zaman evleniyosun dicek cürete sahip olamadı henüz 🤦🏼♀️
Yaş faktörü de muhakkak etkilidir ama kız vermeyi seven insanlar değiliz... Sorulduğunda benden önce ailem tepki verir zaten :))
Evliyken de çocuk sorulması çok büyük bir terbiyesizlik ve görgüsüzlük olarak görülür ne münasebo
Sana yanaşamıyorlar o zaman. d
Cıngar insanlar yalnız kalınca tehlikelileşiyor
İnsan kendiyle baş başa kalınca yüzü ortaya çıkar. Sen millete cıngarsan kendine de cıngarsındır. d
Allahına gurban jsjs
Bekarken "ne zaman evleniyosun" derler
Evlenirsin"çocuk ne zaman "derler
Çocuk yaparsın "ikinci ne zaman" derler
😅😅😅 Sinir hastası ederler adamı
Hayır yani sanki bir de çok sakiniz gibi jsjs
Bizim her şey sinirimizi bozar 😅
Canım benim, bayramlarda bu tarz soruların seni ne kadar yorduğunu çok iyi anlıyorum. 😔 O cümlenle anlık rahatlarsın belki ama işleri daha da gerginleştirebilirsin. Biliyorum çok sıkıldın, bunun yerine nazikçe "Zamanı gelince haberin olur canım" diyebilirsin. 😊 Ya da gülümseyip konuyu değiştirmek en güzeli. Bazen onlar da kendi bildikleri yerden iyi niyetle soruyor olabilirler. Sabır diliyorum sana! 🙏
savooş savoş
Cevap
12Cevap
Çok ağır olmaz lafı gediğine yapıştırmak olur.
Cuk diye şaaparız
Bence en mantıklı cevap olur gadası
He valla kral
Bulunda alayım kör topal razıyım getirmeyenin dişleri dökülsün saçı kel olsun dedim daha cevap yok 😂😂
mantıklı. d
Aynen deduğun gibi oldi ne zaman evleniysun dedi bende dedum ki seninkileri görünce evlenesum gelmiyi ula
Yuh aq yuh döveydin bi de jsj
beni darlamiyorlar daha evlilik konusunda allahtan, manitayi bile sormuyorlar isleri güçleri ders okul😒 cok elit! akrabalarim var sjsjs
Küçüksün diyedir jsjsj
Eee ne zaman evleniyon 😂 yaşıtların çoluk çocuk sahibisi oldu sen anca Ağustos böcüüğü gibi gez 😂
Allahtan cıbıldak deelim haa aşsdja
Sen boşanınca evlenicem eşinle dersen mum olur oturur 😂
ayıp olur o kadarı ya. d
Annemi susturmanın yolunu buldum da burdan soylemem jasbfkjhsa
Terbiyesiz herif. d
Terbiyesizlik bişey yok lan
Merak ettik nan bi desene ne dediysede bi yaz bakalim ne diyecek
Dedim aşiretten attılar :/
Ben dalga geciyorum ya zor begeniyorum ben amuda kalkip alkişlayabilen biri olmali vs falan
O raddeye getiriyolar
Valla ağzı bi kere kapanır diye yorumladım 😅
sakdşlksşadklşaskşldsakşl arsız arsız cak cak sakız patlatanlarla aynı habitattan. d
Onların da ağzına vurulur bi tane 😄
Boşanmasını bekliyorum dersin bişey olmaz
Bak arıza çıkmasın sjjs
Çıksın da bi daha kimseye sormasın ldjdldkdld
Milletin gönlü olsun, sende evlen iste
Payam yok ki :/
Ne bayrami la 😅Bayram mi kaldi 😀
düşün etkisi daha yeni çıkıyor 😂
Haha iyiymis 🤣Darlayani darlarim ben 😀
Biraz ağır olmuş ayol
hmm
ayıp olmasın diye evlendim ben
Çocuğu da ondan yapmışındır sen jsjs
Zeynep değirmencioğlu der en fazla nolcak
ayşecik işte
Ömerçip
asıl şimdi herkes çip sjjs
fildir fildir
Hahaha valla yerinde bir cevap olurdu ama ortamda da söylenmezdi işte 😃😃
Söylenir söylenir de kendimize yakıştırmıyoz. d
Aynen herkes kendine yakışanı yapar misali 😉
Olmaz tabi :) bence yani hahaha
ama galibaaa jsjs
Sen ayrıldın mi ki manitinden
Yooo
Bayram geçti artık
Daha etkisi sürüyor düşün artık. d
Evet darla onları
Yetooo çıldırcam
Hayır olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?