13 gü

İşyerimdeki sorumluma aşık oldum, benden kaçıyor ve adım atmıyor, ne yapmalıyım?

İşyerimdeki sorumluma hislerim var ve bunu biliyor görmemiş sayıyorum demişti lütfen unutalım demişti. İşin kötü tarafı sonradan herkese yayıldı bu durum ve bana çok kızdı daha bir şey yokken böyle oluyorsa falan dedi, sonradan başkaları umrumda değil ben senle dışarıda görüşürüm konuşurum ama 3. şahıslar bilmesin dedi ama hâlâ bir adım atmıyor sanki kaçıyor napmalıyım?
İşyerimdeki sorumluma aşık oldum, benden kaçıyor ve adım atmıyor, ne yapmalıyım?
Cevapla