17 gü

Görücü usulü çok iyi biriyle evlenmek zorunda mıyım, aile baskısıyla nasıl başa çıkılır?

Yaşım 25. Ailem görücü usulü birini buldu, 1 kere kahve içtik kanım ısınmadı enerjim uyuşmadı gibi. Ailem çok istiyor “çok iyi bir insan evleneceksin” diyerek baskı yapıyorlar, hayır istemiyorum dediğimde sen insanlıktan iyilikten anlamıyorsun diyorlar. Biri sırf iyi diye hayatıma almak zorunda mıyım ki?
Görücü usulü çok iyi biriyle evlenmek zorunda mıyım, aile baskısıyla nasıl başa çıkılır?
Cevapla