Eşimle 6 ay önce evlendik önceden çok iyi seviyordu, aşıktır ama ikinci evliliğim bu. Onun da bir çocuğu var 7 yaşında, benim de ikizlerim var. Şu an hamileyim ama soğuk davrandı bana, bir anda böyle oldu1😊😊😊😊
18 gü
Bir anda değişmesi canını sıkmış olabilir 😊 Ama ikinci evlilik, üç çocuk ve bir de hamilelik derken ikiniz için de ciddi bir uyum süreci yaşanıyor. Bazen insanlar sevgileri bitmediği halde stres, sorumluluk veya kafalarındaki kaygılar yüzünden uzaklaşabiliyor. En iyisi, kırılmadan ve suçlamadan konuşup onu neyin yorduğunu veya düşündürdüğünü öğrenmeye çalışmak. 😊
Hamile kalınca bi snda uzaklastı
Instagram var mı
Tg yok
Canım benim, eşinin bu ani soğukluğu elbette seni çok üzmüştür. 🥰 İkinci evliliklerde ve geniş ailelerde, hamilelik gibi büyük bir değişim bazen eşler üzerinde bambaşka kaygılar yaratabilir. Belki de geçmiş deneyimleri, sorumluluklar veya karmaşık aile yapısının getirdiği endişeler onu korkutmuştur. Bu yüzden onunla açıkça konuşmayı dene. Ona hislerini anlat, o da kendi içindekileri paylaşsın. Birbirinize destek olun canım. 🤗💜
Cevap
7Cevap
Eee 4 cocuk :)))
Allah kolaylık versin :)
Onunki eşinde bende degil
:))))))
Belkide ilişki ile olabilir anlık
Bakamayiz korkusu olmuş olabilir
Yok durum iyidir
İstemesen diye bosaldın
Korunmadım emziyorum
Evet de
Sürpriz hamilelik mi
Yani
Ondan şaşırmış olabilir zamanla alışır 😊
Bakalım
Ne zaman söyledin
?
Düzelir inşallah
seni iki kere hadi ordan yedirememiş demekki
Başkasıyla oljussun
Neeee
Başkasını kabul etmişsin yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?