14 gü

Çabanın , her zaman bir karşılığı olur mu?

Ve eşit takas kanunu yani harcadığın miktarın aynısını, farklı bir şekilde almak... Bu mümkün müydü? Verilen çabanın, değerin, zamanın aynı karşılığı alınır mıydı? Sizin cevabınızı bilmem ama bence öyle bir şey yok... Severken bile biri, diğerinden daha çok sever... Elimden geleni yapıyorum diye bunun bir karşılığı olacak diye de bir şey yok... Hayat adil değildir... Karşılığının olmasının umulması durumu vardır bence...

Her şeyi yaparsın ama bir türlü olmaz kim demiş ki olacağını, verilen değerin bir karşılığının olması için kendimizi kandırıyor muyuz? Yoksa öyle olmasını mı umuyoruz?
Kızgınlıkları ve kırgınlıkları bir kenara bırakıp baktığınızda neler görüyorsunuz?

Bir Kızılderili atasözü gibi çok sonradan anlaşılıyor, yaşamak... Tam anladığını zanneder insan ve bir anlam sıfırlaması yaşıyor zihninde.. Bütün cevaplar doğru ama farklı zaman dilimlerinde...

Kendi zayıflıklarımız için farklı bahaneler üretmek yerine devam etseydik daha fazla yol alabilir miydik bilemiyorum?
Pişman mısınız?
Geriye dönseydiniz ve daha iyi kararlar alsaydınız... Bilemediğiniz sonuçlar elde etmez miydiniz? Belki de onlar daha kötü kararlar olacaktı bilemiyoruz tabii ki bütün bunlar teori..

"Daha iyi şeylerin başınıza gelmesi dileği ile..."

Çok çok uzak bir galakside...
Çabanın , her zaman bir karşılığı olur mu?
Çabanın , her zaman bir karşılığı olur mu?
Cevapla