19 gü

Yurttaki bi arkadaşıma gece ben acile gidicem benle gelir misin dedim gelmedi gece vakti tek başıma döndüm sizce yaptığı dogru mu?

Ne yaparsan yap izin vermiyor memurlar, yok ailem kızar saat geç oldu falan dedi. Memurlar da izin verir bu arada, neyse ben de kıza dedim ki insanlık kalmamış sende yazık. O da bana saygısızlık yapma insanlığı senden öğrenecek değilim dedi. Ben de dedim ki ben bir arkadaşım hasta olsa gece beni çağırsa giderim senden saygılı olduğum kesin dedim. Gecenin 1 buçuğunda otobüs de yoktu ne yapacağımı bilemedim etrafta insan da yoktu korka korka Allahtan tam yakınımda taksi durağı vardı da taksiye binip yurda döndüm.
Yurttaki bi arkadaşıma gece ben acile gidicem benle gelir misin dedim gelmedi gece vakti tek başıma döndüm sizce yaptığı dogru mu?
Cevapla