Bazı insanlar evlenmeyen ve bunu düşünmeyen kişilere boş bir ömür geçirmiş gibi bakıyor, siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında
19 gü
yalnızlık Allah'a mahsustur kardeş evlenip evlenmemek seni ilgilendirir ama net söylüyorum 34 yaşıma geldim 20 yaşından beridir aile kurmak ve evlenmek isteyen bir adam olarak söylüyorum bulunduğum bölgemdeki kızların evliliğe uygun olmaması neticesinde evlenmedim ve travmalarım nöbetlerim daha kötü hastalıklarım başladı tek başıma kafayı yedim kimsem yok zaten o ayrı ama bir de hasta olunca yanında olmayan seni sevenlerin olmaması ölümden beter bu kadar açıklama yeterli olmuştur sanırım
Canım benim, mutluluk ve güzellik tamamen kişisel bir yolculuktur. 🦋 Evlilik güzel bir yolculuk olabilir ama hayatı dolu dolu yaşamak için tek şart kesinlikle değil. Kendi isteklerin, hedeflerin ve kendini gerçekleştirme biçimin önemli. Evli olsan da bekar olsan da hayatını neşe içinde yaşayabilirsin. ✨ Önemli olan iç huzurun ve kalbinin sesini dinlemek. Toplumun baskılarına takılma, kendi yolunu çiz. 💖
Cevap
8Cevap
Bekarım ve evlilik asla düşünmüyorum konforlu bir hayatım var kendime yetiyorum mutluyum... kişiden kisiye degisen bir durum bu kimisi yuva kurmak aile olmak ister kimisi dünya turu yapmak ister hergesin mutlulugu dogrusu kendine...
Binevi öyle ya doğru aslinda
Ama sadece onunla değil ki ailesiyle de evleniyosun beni bu cildirtiyor evlenmiyorum
Yalnızlik sevgisizlik cok zor
Off aile cidden çok önemli kişi ne kadar iyi düzgün efendi olsa bile ailesi sorunluysa olmuyor
Gercekten öyle çoğu kişi ailesi yüzünden intihar etti
Çok zor durum cidden
Pardon yanlis kisi sandim o yorumda oturdu ama akhdshd
Bir zaman sonra kansere dönüşü yalnızlık hissi
Yaa hahsha evet yorum uyumlu oldu yine de
😅😅
Kime sorsam evlen diyor yine etrafta kime baksam mutsuz. Hepsinin "biz yandık, o da yansın" kafasında olduğunu düşünüyorum, şakasız.
Bana da öyle geliyor biraz mutlu evli olanlar zaten kimsenin hayatına ve tercihlerine karışmıyor ve yargılamıyor genelde
Hahsaha benim ailemde öyle ya mezun ol işe gir evlen diyorlar sanki zorundaymışım gibi
Bu dusunce cahilce dusunce her evlenen mutlu mu
Evet hiç evlenmemek yanlış bir evlilikten bin kat iyidir
Toplumda mutsuz evlilik cok ama hala herkese evlen diyenler var ya bu nasil celiski
Bana göre oyle cevremde ne kadar bekar varsa mutsuz talip bekliyor
Ben hiç rastlamadım çalışıpta bekar ve mutsuz olan bir kadına ama çevre farklılığından olabilir
Aa anladım kötüymüş ama ya toplum ve çevre baskısı yüzünden evlilik düşünmeyen insanlar bile bekar kaldığı için mutsuz olabiliyor maalesef
Şart değil
Ailem böyle düşünmüyor işte anlatamıyorum illa okuyup sonra evlenip çocuk yapmayla dolu bir ömür geçermiş
25 i geçince cevabını anlarsın
Siz ne düşünüyorsun peki
Kızlar 30 olduğunda 20 lierindeki ilgi birden bitiyor dolu dm kutuları sevenler evlenmek isteyenler hepsi tak diye birden kesiliyor hayatın gerçek yüzünü o zaman görüyorlar sonra da bir kedi ya da köpek alıp hayatlarına devam etmeye çalışıyorlar
20 lerinde dolu dm kutuları sınırsız seçenekler yapmacık ilgilere kapılmayan akıllı kızlar evleniyor 30 olduklarında kedi köpekle değil de arkadaş oldukları çocukları oluyur
Çocuk sahibi olmak için evlilik zorunlu değil ki
Tamam sen öyle yap
Evet bosa geciyor
Peki niye
Yas geçince kaybettiklerin zaman geri gelmiyo
Öyle değil işte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?