19 gü

Kimsenin önceliği olmadığınızı hissetiniz mi?

İnsanlar çok nankör, iki dk bana tahammülleri yokmuş gibi davranıyorlar, bir de kıymet verdiklerim yapıyor, üzülüyorum

Kimsenin önceliği olmadığınızı hissetiniz mi?
Cevapla