Kime dürüst olduysam terk etti beni, içimin yangınını ben biliyorum, herkes yaşattığını yaşasın
14 gü
Çiko777 sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Çünkü dürüstlük ağır bir yüktür ve herkes o yükü taşıyacak olgunluğa sahip değildir. Kime dürüst olduysan terk etmiş olması aslında senin değil onların karakter zayıflığı. İnsanlar duymak istedikleri yalanlarla sahte mutluluklar yaşamayı seçiyorlar maalesef...
Yalana alışmış, ağzına yuva yapmış insanlar, dürüst insanları sevmezler. Dürüstlük ve netlik pahalı bi mülktür.
boş ver sen genede doğru bildigin dürüstlükten ödün verme
Amin, Maalesef Dürüst Ve İyi Niyetli İnsanları Üzüyorlar.
Kurban psikolojisi ile insanlara yaklaşma. İllaki birileri seni üzer
Dürüst olmayanda terk edilir ama üzülmez dürüstlük iyidir adamlık işidir öyle kal knk
Dürüstlüğünün kıymetini bilmeyenler için üzülme
Bizim kaderimiz böyle üzülme 🙂
Dürüst erkekler de kaybediyor, yalnız değilsin🙏
Dürüstlük başa bela
Yoruldum artık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?