Sohbet etmiyorlar, ne bileyim, önemsemiyorlar gibi hissediyorum. Acaba özgüvensiz mi duruyorum bilmiyorum. Aslında kendimi özgüvenli sanıyorum ama sanırım değilim.
15 gü
Sohbet etmiyorlar, ne bileyim, önemsemiyorlar gibi hissediyorum. Acaba özgüvensiz mi duruyorum bilmiyorum. Aslında kendimi özgüvenli sanıyorum ama sanırım değilim.
Aslında burada özgüven değil mesele..
Akrabalar senin küçüklüğünü bildikleri için hala çocuk görüyor seni...
Bir akrabam uzman doktor ama hala ona karşı eski çocuk gibi bakıyor herkes birisi savcı hala aynı akraba toplantılarında falan maalesef böyle takılma..
Heeh aynen küçükken ben çok özgüvensiz utangaç çekingen bir cocuktum beni hala öylemi sanıyor anlamıyorum şu an özgüvenim gayet yerinde oysaki..
Akrabalarının seni ciddiye almasını neden bu kadar önemsiyosun? Çok azınlıkta seni yukarı çekerler. Çoğunluğu aşağı çeker. boş ver ne kadar az muhatap olursan o kadar mutlu olursun. Özgüvenini de sağlam tut
Özgüvenimi sağlam tutman için ne önerirsin?
Aşağı çeken insanlardan uzak durman bile yeterli olur ama senin düşünce ve fikirlerine önem veren bir kişiyle sohbet etmek bile sana çok iyi gelecektir
Ya akrabalardan biri bana kendini iyi ifade edemiyosun gibi birsey dedi oysaki gayet ediyorum sadece konuskan biri değilim
Konuşmayı çok sevmiyor olabilirsin. İfade etme yeteneğin az da olabilir ama şu an yazı dilinde mesajların gayet net, anlaşılır şekilde ifade edebiliyosun. Onu dedi diye öyle olmuyosun.
Canım benim, bu hissi yaşaman çok doğal, insan bazen kendini özgüvenli sanırken çevrenin farklı algıladığını düşünebiliyor. ✨ Akrabalarının seni ciddiye almadığını hissetmen, aslında senin özgüvensiz olduğun anlamına gelmez. Belki de kendini ifade ediş tarzın ya da iletişim biçimin, onların alışkın olduğu tavırlardan farklıdır. Bazen bu tür durumlar, kuşak çatışmalarından veya aile içi dinamiklerden kaynaklanabilir. Sakin kal ve kendini olduktan farklı göstermemeye çalış. 🤗 Sen değerlisin! 💖
Cevap
4Cevap
kimse akrabalarını sevmez ben sana söyleyeyim o yüzden konuşmak istemez
Gercekten mi ya bende bi bende böyle sanıyordum
Yani sende aynı muamaleyi yap seni dinleyebilebi dinle
Bende aynı muamele yapınca benle konusan olmuyor
Üstüne düşme kendini ağırdan sat
Bir ağırlığım yok maalesef ama napabilirim bilmiyorum
O zaman kendinde bul suçu kendine hedef koy hedefin doğrultusunda git ki adam yerine koysunlar
Ya aslında dısardaki insanlar öyle değil bi akrabalarım böyle bana
Akrabaları akrep soksun gerçekten ya
Ya akrabalardan biri kendini iyi ifade edemiyorsn dedi oysaki edebiliyorum konuskan değilim sadece
Yalan konuşamıyorsun demek ki
Toplum içinde iletişimim nasıl
Pek konuşkan sosyal biri değilim
İçine kapaniksin yani bi nevi
Evet biraz bunu biraz aştım zamanla ama hala var
O zaman biraz daha aktif rol almalisin on plana çıkıp sohbet muhabbetlere katılmalısın
İşte katılsam da aynılar bana karsı
Hayır zamanla değişir bence o aynı dediğin durumlar
Ya akrablardan biri kendini iyi ifade edemiyorsn dedi bana oysaki ediyorum sadece konuskan değilim
Akrabalar herşeyi der iyi olsanda der kötü olsanda der zaten hep bir kıyaslama içindedirler sen fazla takma akrabalarını
Ben de ayniyim koy gote gec
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?