15 gü

Muhafazakar olmamı ve inançlı olmayı neden bu kadar sorguluyorum, sizce normal mi?

Ben muhafazakar bir ailede büyümedim ama ben de kız kardeşim de dedemle büyüdük, o da çok inançlı biriydi ve bizi çok iyi bir şekilde yetiştirdi ama annem her neyse de babam benimle kardeşimin inançlı olmasına çok üstten yaklaşıyordu. Zaten artık ayrı yaşıyoruz ama çevremizden de garip tepkiler alıyoruz. Kız kardeşim 19 yaşında kapandı kendi isteğiyle, o da çevresinden tepki, deyim de garip görüşler alıyor. Yani yaptığımız bir şey yok, sadece namaz kılıyoruz işte, o da tam değil, zaten arada kılıyoruz ve inançlı olmak bana çok iyi geliyor. Sizce bunun nedeni ne
Muhafazakar olmamı ve inançlı olmayı neden bu kadar sorguluyorum, sizce normal mi?
Cevapla