Arada saygı ve güven varsa gayet normaldir diye düşünüyorum zira güvendiğin herkesle sevgili olmak durumunda değilsin ve bazı kişilerin iddia ettiği gibi bunun sonunun başka bir noktaya kayacağı fikrinde de değilim. Sonuçta arkadaşlık cinsiyete değil, güvene, saygıya dayalı; bize gösterilen kötü örnekler genele teşmil olunamaz. Birçoğu seviyesiz, kalitesiz insanların gitgellerinden kaynaklı... Gerçek bir arkadaşlık seviyeli, kalitelidir ve gayet de olabilir bence. Buna karşı gelenlerin de bu site gibi bunu teşvik eden sitelerde fink atması da tuhaf geliyor. Sitenin konsepti biraz bunu yaymak zaten -ki iyi yapıyor- ne işin var bu sitede?😀 Dediğim gibi herkesin aklı sizin gibi bel altında değil olmak zorunda da değil.
19 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer