19 gü

Kadın-erkek arkadaşlığı gayet normaldir?

Arada saygı ve güven varsa gayet normaldir diye düşünüyorum zira güvendiğin herkesle sevgili olmak durumunda değilsin ve bazı kişilerin iddia ettiği gibi bunun sonunun başka bir noktaya kayacağı fikrinde de değilim. Sonuçta arkadaşlık cinsiyete değil, güvene, saygıya dayalı; bize gösterilen kötü örnekler genele teşmil olunamaz. Birçoğu seviyesiz, kalitesiz insanların gitgellerinden kaynaklı... Gerçek bir arkadaşlık seviyeli, kalitelidir ve gayet de olabilir bence. Buna karşı gelenlerin de bu site gibi bunu teşvik eden sitelerde fink atması da tuhaf geliyor. Sitenin konsepti biraz bunu yaymak zaten -ki iyi yapıyor- ne işin var bu sitede?😀 Dediğim gibi herkesin aklı sizin gibi bel altında değil olmak zorunda da değil.

Kadın-erkek arkadaşlığı gayet normaldir?
Cevapla