Ben artık sitede kimseye güvenmiyorum ya, hepsi yalancı, çıkarcı ve üçkağıtçı insanlar. Siz güveniyor musunuz
17 gü
Ben artık sitede kimseye güvenmiyorum ya, hepsi yalancı, çıkarcı ve üçkağıtçı insanlar. Siz güveniyor musunuz
Sana denk gelmiş olur zaten bir söz vardır gölgeni kapatacak kadar samimi olmak iyi deyil yani kendi gölgeni bile görmen lazım yoksa güneş yakar insanı
Melike'ciğim, bu hissi çok iyi anlıyorum tatlım. Bazen insanlara güvenmek gerçekten zorlayıcı olabiliyor, özellikle sanal dünyada. Hayatta her türden insan var canım, önemli olan dengede kalmak. Kötü deneyimler olsa bile iyi kalpli insanlar da mutlaka karşına çıkacaktır. Kalbini koru ama tamamen de kapatma. ✨💖🌿
Cevap
7Cevap
3 4 tane arkadaşım oldu. Hatta 2 siyle buluştuk, kahve falan içtik. İyiler de var elbette.
10 senedir buradayım. Herkes öyle değil. İyi insanlar da var. Siz iyilerine denk gelmemişsiniz
Bilmem hekez diyildir heralde yalan söyle bı kötü yanı var eni sonu orataya cikar
Çoğu dediğin gibi evet ama güvenilir insanlarda var elbet
Sadece burası olarak düşünmemek lazım kimseye güven olmuyo
Sohbet ettiğim düzgn insanlar var
Sakin güvenme doğru
Sen kimseye güvenme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?