17 gü

Bir insanın babasının olması nasıl bir duygu?

Ben annemle 16 yaşımdayken birlikte yaşamaya başladım. O zamana kadar teyzem büyüttü. Babamı ise 13 yaşıma kadar hiç görmedim. 13 yaşındayken geldi beni buldu. Çok yabancı geldi bana tabii. Annemle de çok bir bağımız yok ama en azından ondan biraz sevgi gördüm.. babamdansa hiç..

Hastaymış babam, tedavi görüyordu yurt dışında, yıllar önce in*tr etti. Bugün ilk kez düşündüm de hani hiç mi beni düşünmedi.

O kararı alırken.

Bencilce davranabildi

Anlamıyorum

Bir insanın babasının olması nasıl bir duygu?
Cevapla