Hayat yolunda yürürken bazen istemeden de olsa öfkemize yenik düşebiliyor, kalpler kırabiliyoruz. Geçmişe dönüp baktığımda, kavga ettiğim veya haksızlık yaptığımı düşündüğüm insanlar oldu. Kimisiyle konuşup helallik alabildim ama kimisiyle yollar tamamen ayrıldığı ya da hakkını helal etmediği için bu hesaplaşma yarım kaldı.
Üzerinde kul hakkı hissetmenin verdiği o içsel huzursuzluğu ve vicdan yükünü hafifletmek için sizce ne yapmalı? Ulaşılamayan ya da hakkını helal etmeyen insanlar adına iyilik yapmak, sadaka vermek veya dua etmek bu iç kaledeki huzuru yeniden sağlar mı? Geçmişteki bu tarz vicdani yüklerle siz nasıl baş ediyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer