22 gü

Türkiye’deki insanlar sizce neden bu kadar mutsuz ve psikolojileri bozuk?

Biraz önce yolda yürüyordum ve biri kendi kendine konuşuyordu, yüzünden resmen mutsuzluk akıyordu. Sürekli olmasa da sıklıkla gördüğüm bir durum bu. Sizce bu durumun nedeni nedir ve çözümü nedir?

Güncellemeler
20 gü
kulaklık yoktu arkadaşlar. Tek bir kişiyle yorumlamıyorum. Bir çok kere gördüm kendine kendine mırıldanan, söylenen mutsuz insan. Bahsettiğiniz şeyleri anlıyorum ama düşündüğünüz gibi değil.
Türkiye’deki insanlar sizce neden bu kadar mutsuz ve psikolojileri bozuk?
Cevapla