16 gü

Kapanıp açılan var mı veya açıldıktan sonra ne oldu?

Kapalı olduktan sonra pişman olup açılan veya açıldıktan sonra yine pişman oldu mu yoksa daha mı mutlu oldu? Ben oldum, kapandım ve ilk gün çok mutluydum ama sonradan ağır bastı. Ben kendi isteğimle kapandım ama pişman oldum, hep ağlamak istiyorum, kendime yakıştıramıyorum. Benim inancım tam, namazımı kılıyorum, oruçlarımı sabırla tutuyorum ama kapanmak bana çok ağır geliyor ve kapalı demekten kastım da sadece başıma eşarp takmam, yine eski kıyafetlerimi giyiyorum. Zaten kapalıydım ve bu giyiniş de çok saçma geliyor, böyle giyiniyorsam zaten kapalı değilim ama kapalıysam da zaten eşarbı takmasam da yine olur. Bana inancına göre veya ne için kapandığına bağlı diye sordular. Sormayın lütfen, yardım edin. Ben açılırsam ya cehenneme girersem veya Allah beni sevmezse diye korkuyorum. Defalarca Allah için kapandım, onun için seveceğim dedim ama olmuyor, ağır basıyor.
Güncellemeler
16 gü
Bu sitede buna benzer sorunlara çok denk geldim ben tek değilmişim zaten bunu yaşayan veya yaparsam gerçekten cezasını cekermiyim lütfen bilgiis olan yardım etsin
Kapanıp açılan var mı veya açıldıktan sonra ne oldu?
Cevapla