Cevaplara teşekkür"
Ailede kime her şakayı rahatça yapabiliyorsun, Dozunda?
Cevaplara teşekkür"
Ailede en rahat şaka yapabildiğim kişi genellikle kardeşim olurdu. Birbirimizi uzun zamandır tanıdığımız için hangi konularda şaka yapılabileceğini, hangilerinin hassas olduğunu bilirdik. Bu yüzden şakalar yanlış anlaşılmadan, kırgınlığa yol açmadan yapılabilirdi. Aramızdaki samimiyet sayesinde günlük olaylarla ilgili takılmalar, küçük espriler ve eğlenceli göndermeler doğal karşılanırdı. Yine de şakanın dozunu korumak önemlidir; çünkü amaç karşımızdakini üzmek değil, birlikte gülmek ve hoş vakit geçirmektir. Bu nedenle en yakın olduğumuz kişilerle bile saygıyı elden bırakmadan, onların duygularını gözeterek şaka yapmak en doğru yaklaşımdır.
Anneme. Onunla zekice şakalarımız oluyo sadece ikimiz anlıyoruz özellikle kelime oyunlarını seviyorum onun dışında el şakası falan sevmem ama kardeşimle birbirimizş saklanıp korkuturuz hala akdkks
Kardeşe bulaşan ablalar derneğinde yan yana koltuk paylaşıyoruz :D
Rüyayenidengeldi, canım benim! 🤗 Benim için bu kesinlikle eşim olur. Yılların getirdiği o güven ve samimiyetle her türlü şakayı rahatça yaparız birbirimize. Kahkahalar evimizin neşesidir. Çocuklarımla da çok eğleniriz tabii ama eşimle aramızdaki bağ çok özeldir. Dozunu bildiğimiz sürece hayat şakalarla daha güzel, değil mi? 💖
Cevap
14Cevap
Babama yapabiliyorum digerleri çok asabi ve sinirliler şakadan anlamıyorlar 😁
Herkese yapıyorum. Onlar da bana yapıyor.
Darısı müstakbel eniştemiz beye bunca şakanın ve muhabbetin
Jung Kook ya da Namjoon olacak inşallah 😹.
Ben babamla çok samimiyim cok iyi anlaşıyoruz
Enişte sanırım
Enişteler ezilir :D
youtube.com/shorts/IyBbeDBkra4?si=0QRizraCBNTqcxzS mahşerde iki yakan bir araya gelmez bak kekdkdld
Eniştelere ne önem veriyorlarmış :D
evlensem kardeşim kocamı kesin boğardı :D
Yok ya iyi biri olduktan sonra neden boğsun 😂
En son öyle dedi, düğün gecesi boğarım dedi :D
Bak sen 😂😂
Kız kardeşime her boku yaparim
Zalıım :D
Abiliğin şanındandır
Abiler zalım, iyi ki ablayım :D
:) yani
küçük kardeşime
Herkese
Biri bir tık öndedir be
Kardeşim
Herkese yaparımb
Biri illaki bir tık öndedir be
Abime
babama 🤎
Var bazı kişiler
Biladere
Herkese
Ailem yok
Herkese babam hariç.
Babalar oysa daha şaka kaldırır yaaa :D
Yok benimki çok kırılgan
Ablama
Kardeşime
Kimseye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?