21 gü

Sizce de sarılmak sapıkça mı?

Anneme babama sarılmak istediğimde sapık diyorlar anlamıyorum neden böyle davrandıklarını illa çocuk mu olmam lazım sarılmak için. Benim hiç eşim dostum tek bir arkadaşım dahi yok ve ben çok yalnızım arada sarılmak istemem neden garip karşılanıyor.

Sizce de sarılmak sapıkça mı?
Cevapla