17 gü

Eşimi kıskandıracak bir hareket mi yaptım, yanağından öptüğüm arkadaşıma tepki normal mi?

Eşim çay bahçesinde kuzenleri ile konuşuyordu ben de dedim, aradım çocuklarla geleyim, gel dedi, ben de onun arkadaşından rica edeyim, geldi götürdü, inerken teşekkürler olarak yanağından öptüm eşim de gördü, sinir oldu, kavga çıkardı, şu anda ayrı yerde yatıyoruz sizce haklı mı, ne yapayım
Güncellemeler
17 gü
Birde böyle birsey bir daha olursa biter
Eşimi kıskandıracak bir hareket mi yaptım, yanağından öptüğüm arkadaşıma tepki normal mi?
Cevapla