22 gü

Erkekler neden hem eşlerini çalıştırmayıp boşanınca da nafaka vermekten şikâyet eder?

Ulan kadının hem önünü kesip çalışmasına izin vermiyorlar hem de kadın boşandığında bir anda kendine yetecek kadar paralarının olmasını bekleyip nafaka vermekten şikayet ediyorlar buna da erkekler zor durumda diyorlar ahahhdhs şaka gibi
Erkekler neden hem eşlerini çalıştırmayıp boşanınca da nafaka vermekten şikâyet eder?
Cevapla