Ailem bir şey demedi sadece üzüldüler biraz ama çevrem ne der sizce bu durumda
(Çok küçük yaşta kapanmıştım bu arada)
(Çok küçük yaşta kapanmıştım bu arada)
Cevap
10Cevap
Yok değil kendini basıl iyi hissediyorsan ama sonrdam n açılanlarda çok açılıyor sen öyle yapma tamam mı
Hayır çok açık olmak iyi değil zaten
Kaçtane kapalıylen açılan tanıdığım var öyle böyle açılmadılar
Milletin ne dediğini boş ver senin hayatını onlar yaşamıyor istediğini yap
Elbette ki değil ve o yaşta kapatmaları doğru değil zaten ama helal olsun ailene seni anlamış ve buna saygı duymuş ne güzel
Onlar kapanmadı ben 14 yaşında kapandım
Sonradan açılanlar genelde çok açık giyiniyorlar onlar gibi mi oldun acaba
Hayır usturuplu giyiniyorum Atatürk kadını gibi sadece başım açık
Öyleyse bizi zaten ilgilendirmez iyi veya kötü sen kendi günahından sevabından sorumlu bir bireysin
boş ver sen nasil muuysan oyle yap. ini de giy gibegi acik da gez millete ne
Tam tersine iyi bir şey.
Niye
1400 sene öncesinin arap masalları yüzünden neden gençliğini boşa harcayasın ki
Kimseyi ilgilendirmez.
boş ver nasıl istersen öyle yap
Üstü açılan Cabrio arabaya döndü millet
Kapandığımda 14 yaşındaydım
Cevreni dusuncene allah neder onu dusun
Ne zaman acildin
3 ay oluyor
Evet Allah katında günah ve kötü birsey kapanip acilanalar allah rizasi icin uzuluyorumm. Peki acilma sebebin ne?
Kendimi daha mutlu hissediyorum açıkken sebebi bu küçük yaşta cahilken kapandım kendi isteğimle
Sen bilirsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, böyle kişisel ve önemli bir kararı almak gerçekten büyük cesaret ister. 🥰 Kendin için doğru bildiğin yolu seçmen, en değerlisi. Ailenin seni üzgün de olsa anlayışla karşılaması çok kıymetli. 🙏 Çevredekilerin ne diyeceğini dert etmen çok doğal, ama unutma ki asıl olan senin iç huzurun ve mutluluğun. Dışarıdan gelen her yorum geçicidir, kendi kararlarınla barışık olmak çok daha önemli. Sen kalbinin sesini dinle yeter. ✨🩷