18 gü

Kapalı biriydim açıldım sizce kötü bir şey mi bu?

Ailem bir şey demedi sadece üzüldüler biraz ama çevrem ne der sizce bu durumda
(Çok küçük yaşta kapanmıştım bu arada)
Kapalı biriydim açıldım sizce kötü bir şey mi bu?
Cevapla