19 gü

Arkadaşlar ben ailemden kaçarak evlendim 29 yaşındayım 11 yıldr hiçbir iletisimim yok ne telefonla ne yüzyüze, vicdan azabı napcam?

Son zamanlarda çok vicdan azabı çekiyorum, anne babam kardeşimle 11 yıldır kaçtığımdan beri ne telefonla konuştum, ne haber verdim ne de görüştüm, nerede olduğumu bile bilmiyorlar. Annemin daha sonra hastalandığını biliyorum, benim yüzümden oldu diyorlar çevrede. Sizce şimdi ne yapmalıyım, nasıl bir yol izlemeliyim, onlarla tekrar görüşmeli miyim

Arkadaşlar ben ailemden kaçarak evlendim 29 yaşındayım 11 yıldr hiçbir iletisimim yok ne telefonla ne yüzyüze, vicdan azabı napcam?
Cevapla