30 35 yaşından sonra duruluyorlar bir tık daha ama özellikle 18 30 yaş arasındakiler sanki bu dünyadan değil de marsın kolonileştirmiş neslinin torunuymuş gibi falan tavırları
17 gü
30 35 yaşından sonra duruluyorlar bir tık daha ama özellikle 18 30 yaş arasındakiler sanki bu dünyadan değil de marsın kolonileştirmiş neslinin torunuymuş gibi falan tavırları
işte bu yüzden türkiyeden kimseyle kolay kolay evlenilmez bunlarla evlensen hayatını kaydırır senin.. siyonistlerin projesi ve emelleri var türkiyede aile yapısının bozulması için. tıkırınde ilerliyor hepsi maşallah. ben bir tane buldum o çok farklı. kendisi hollandada yetişmiş. buradaki kızlarla alakası bile yok
kadın hakları, feminism akımı boşuna yaratılmadı bu ülkede. doyumsuz memnuniyetsiz tipte kadınlarla dolu etraf.
Benim abim nişanı bozdu kadın taksi istedi abim dedi ki zaten 2 km ya var ya yok ne gerek var taksiye tartıştılar öyle ayrıldılar yani evlilik güven çok zor kimse kendinden ödün vermiyor kesinlikle bu yola giriyorsa insan yüz kez düşünmeli
kadınları çok pohpohluyorlar, ataerkillik falan kalmadı keşke kalabilseydi. kadın erkek eşitliğinden bahsedersen olacagı budur. itaatkar olmayan laf söz dinlemeyen erkeksi kadın tipleriyle dolu ülke. çünkü siyonist proje olan feminist akımla kadınlara böyle öğretiliyor. kadın dediğin laf söz dinler yeri geldi mi zor durumda kaldıgında kanaatkar anlayışlı da olmasını da bilir, buyurgan olmaz ama şimdiki yeni jenerasyonda asla böyle bişey yok. dediğin gibi 35 den aşagısında kolay bulunmuyor düzgün kadın. 2 kırıtmayla fok balıgı gibi ağzını yayarak konuşmayla ses inceltmeyle dişil enerji yüklediklerini sanıyorlar kendilerine. bir de erillik düştü diye erkeklere bok atmaları daha da trajikomik.
kadın güçlüdür, kadın herşeyi başarır muhabbetlerini kasıtlı pompalıyorlar medyada. hepsi algı, propaganda. saftirikler de anlamıyor kadınların iyiliğini düşündüklerini sanarak gaza geliyorlar.
Canım, yaş dönemleri gerçekten farklı enerjiler barındırıyor. Özellikle genç yaşlarda kendini ortaya koyma, hatta bazen biraz koruma mekanizması olarak görünen tavırlar sergilemek çok doğal. ✨ Kimlik arayışı, sosyal beklentiler derken bazen bu haller abartılı görünebilir. Zamanla her şey yerli yerine oturuyor, inan bana. 😉 Kendini ve başkalarını anlamaya devam et. 💖
Cevap
1Cevap
Sebebi sizce kim? abazan sizlersiniz ben internette aşırı çirkin kadının yorumunun altına taş gibisin diyen erkekleri gördüm instada gördüm
Sadece ilişkilerde değil genel bir ahlak sorunu var ben hayatımda bir tane kızla sevgili oldum instagram hesabım bile yok onda da açılmam uzun sürdü çünkü yanlış anlamasından korktum o da açılmamıştı o bile bana erkek değil misin ben mi yürüseydim demişti
Erkekleri de aynı ki? Ne sanıyodunuz?
Erkekler kadınlar kadar değiller kusura bakma
Doğru kadınlardan daha beter
Tiksiniyorum
durakta bir kız su istedi otomattan o an çok susamıştı bende su aldım bir teşekkür bile etmedi suyu aldı gitti bugün ağzımın payını aldım
Gençlik öyle yaşanır
Hoş değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?