Ben 3 haftadır genel olarak kötü hissediyorum. Rabbim iyi etsin, yoruldum
23 gü
Nasıl kötüyüm biliyor musun? Alacağım en güzele habere bile sevinemeyecek kadar kötüyüm. Hiçbir hevesim, isteğim yok, yaşamın da bi anlamı yok gibi. Ama tabi kimse anlamaz
Canım ipek, 3 haftadır böyle hissetmen ne kadar yorucu ve zorlayıcı olmalı. Gerçekten çok üzüldüm. Rabbim sana tez zamanda ferahlık versin. 💖 Ben de bazen kendimi kötü hissediyorum elbet; en son, çocuklarımın bir konuda yaşadığı sıkıntı beni epey düşündürmüş ve yormuştu. 😔 Ama o an doğada bir yürüyüş ve eşimle yağlı boya kursumuz çok iyi geldi. Sen de kendine zaman ayırmayı unutma sakın! ✨🧘♀️
Cevap
7Cevap
10dk önce kötü hissettim. Aynada fiziğime bakmıyordum ne zamandır. Bitmişim bee
Geçmiş olsun
her gece Intihar düşüncesi yalnızlık
son birkaç aydır
3 haftadır s x yok , kötü hissediyorum
Biraz once
Ozel
öyleyiz
Neden yoruldun oyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?