18 gü

İlk buluşmada bu kadar çok konuşan ve sürekli dert anlatan biri sizce normal mi?

İlk buluşmada bu kadar konuşan birini hayatımda görmedim. Kahve ısmarlayacak parası bile yoktu ama susmak bilmiyordu. Daha ilk görüşmede ailesinin bütün problemlerini, dayısının birini öldürdüğünü ve yaşadığı her sıkıntıyı anlattı. Bir noktadan sonra gerçekten bunaldım ve içimden "Allah aşkına kalk git artık" demeye başladım. Açıkçası daha fazla tahammül edemedim.
İlk buluşmada bu kadar çok konuşan ve sürekli dert anlatan biri sizce normal mi?
Cevapla