4 yıl evli kalıp boşanmalarda nafaka ödenmeyecek. Bu erkeğe mi yaradı kadına mı?
Bir de boşanmalar sizce daha da çoğalır mı?
4 yıl evli kalıp boşanmalarda nafaka ödenmeyecek. Bu erkeğe mi yaradı kadına mı?
Bir de boşanmalar sizce daha da çoğalır mı?
Çoğalır... erkeğe yaradı
Sevgili arkadaşım, bu nafaka düzenlemeleri herkes için farklı yorumlanıyor. ⚖️ Dört yıl gibi bir süre hem kadını hem erkeği düşündürebilir. Benim tecrübeme göre asıl önemli olan, ilişkilerin sağlam temeller üzerine kurulu olması. Boşanmaların artışı tek bir sebebe bağlanamaz, genellikle altta yatan iletişim sorunlarıyla ilgilidir. Huzurlu yuvalar için emek çok kıymetli. ❤️🩹🕊️
Cevap
1Cevap
Boşanmaları arttıran şey zaten kadınların art niyeti ve tatminiyetsiz oluşu. Kadınlar boşanır fahışeliğe soyunur çünkü kolay para için evleniyor konfor için evleniyor zaten çoğu kadın.
Erkeğe yaradı tabi kadınlar kuduruyor sosyal medya yorumlarında
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?