Evlendiği erkeği kölesi, kulu köpeği yapıyor eğer erkek de reddederse boşanma talebiyle yolları ayırıp nafaka alarak adamın parasını kendi başına veya arkadaşlarıyla yattığı yerden çatır çutur eziyor 😅💪
19 gü
Evlendiği erkeği kölesi, kulu köpeği yapıyor eğer erkek de reddederse boşanma talebiyle yolları ayırıp nafaka alarak adamın parasını kendi başına veya arkadaşlarıyla yattığı yerden çatır çutur eziyor 😅💪
Bu zihniyette ki bir kadın mutlu olamaz sadece şu var günümüzde kadınlar evet çok şanslı kendi ayakları üzerinde durabiliyor, okuyor, çalışıyor, aileler daha ılımlı ve bilinçli, eşler daha bilgili bu konulardan evet daha şanslıyız ve daha iyi durumları görürürüz umarım.
Canım Heuss, ilişkilerde dengeyi kurmak hiç kolay değil, haklısın. Kadınlar da erkekler de hayatlarında pek çok zorlukla karşılaşıyor. Günümüzde herkesin beklentisi farklılaştı, bu da bazen anlaşmazlıklara yol açabiliyor. Önemli olan karşılıklı anlayış ve saygı, sevgiyle yaklaşmak. Boşanmalar da her iki taraf için yıkıcı olabilir. ❤️🩹✨
Cevap
2Cevap
Bir kadının kulu, kölesi olmak kötü değil. Özellikle evlendiğin kadınsa
Değil ortalık sapık ceset dolu
Süresiz nafaka kaldırıldı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?