Bizim evi su basmıştı, alt komşu tavanımız bozuldu, siz ödeyeceksiniz dedi. 7-8 bin gibi masraf çıkıyor, avukat varsa yanıtlayabilir mi, bunu ödemek zorunda mıyız, babam kredi çekmeye kalkar valla
24 gü
Tabiki siz ödeyeceksiniz. İstediğin avukata sor aynı cevabı alırsın. Adam yaptırır, faturayı verir avukata icra ile yine alır. Sizede üstüne 30k da avukat parası biner
20 senedir agzimiza ettiler bi de ezdiricez yani.. butun parayi mi bi de
Canım benim, bu durum çok stresli ve can sıkıcı biliyorum. 😥 Evde su basması zaten büyük dert, bir de komşu meselesi eklenince iyice zorlaşıyor. Genelde su baskınına sebep olan taraf masrafı karşılamakla yükümlü olur. İlk olarak sigortanı kontrol ettin mi? 🏡 Ev sigortası bu tür durumları kapsayabilir. Sakın baban hemen kredi çekmesin, önce sigorta şirketinle detaylıca konuşun. Belki de bir çözümü vardır. 💕
Cevap
19Cevap
Altyapıdan yani binanın kendisinden kaynaklanan bir sorun ise belki işler değişebilir bi araştır bakalım.
Iyide kim ödeyecek? Sizden kaynakli o insanlar mağdur oldu.. elbette siz ödeyeceksiniz
15 bin ise 15 bin mi bi de odencek tum cikan parayi odenmesini istiyor
Evet.. çünkü sizden kaynakli
Mağduriyetin sebebi sizseniz tamamını siz ödemek zorundasınız
Valla ödeseniz iyi olur. Eğer belediyeye şikayet ederlerse bir de ceza yersiniz
Eğer sizin evden kaynaklanıyorsa bu sorun Evet ödeme zorunluluğunuz var benim bildiğim
Butun parayi mi?
Bildiğim kadarıyla bütün parayı
Evet bununla ilgili yargı kararı var
Evet sizin ödemeniz gerekiyor
Hepsini siz ödiceksiniz.
Suç sizin
Ödemek zorundasın
Evet siz ödemek zorundasiniz
sen ödemek zorundasın
Evet kusurlu olan sensin
Sigorta varsa evınızde o öder
Apartman onu nasil anlariz ki
Tm apartman farklı..
Sizin ev Şu an size mi ait yoksa kira mı?
Bide kaç yıllık bina?
Eger evınızı krediyle aldıysanız hala kredi ödüyorsanız eger sigorta vardır evinizde
Dedemin dairesi
Hm muhtemelen sigorta yoktur
Evlerine taö olarak ne olmus ne kadar masraf varkı
6 diyor ama tuhaf olan bizim bi ustten kaynaklanan bi arizadan bizim de tavan gitmisti annem bakmis ondan kaynakli diyo tekrar seneye istersin falah yaomis
Tm da sadece tavan için istemezlerki eger gece olduysa olay demekki alet vs yanmıs onlarda gidip bakın gerekirse kendiniz usta bulup yollayın en temizi bu
Neden evi su bastı
Makinadan biz uyuyorduk kapiyi caldilar boyle sey olmaz biz mahvolduk diye bagrindi bizim haberimiz yok
Bilemiyorum makina sizin olduğundan dolayı sorumlulukda sizin
evet hukuken odemek zorndasn diye biliyorm
Evet
Haya sizdeyse odeyin
Evet sorumluluk tabiki sende
Masraf sana ait
Evet zorundasınız
Siz zarar verdiniz sonuçta
20 senedir agzimiza ettiler bi de ezdiricez yani..
ödemen gerekir
Yari fiyatını belki ödemek guzel olabilir
20 senedir agzimiza ettiler bi de ezdiricez yani..
Onlar ağzınıza ettiyse kendi kalitesizliklerinden... herkes kendine yakışanı yapar.. o sebeple ben bu sekilde düşünürüm yarısını üstlenirim.
Onlar hepsini istiyor yarisi degil 8 ise 8 10 ise 10
Ödeyeceksiniz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?