20 gü

Gaziantep'e karşı batı şehirlerinde neden bu kadar önyargı var?

Gazianteplileri Kürt zannediyorlar Kürt olmak kesinlikle kötü bir şey değil ama Kürt değiliz neden ısrarla Kürt diyorlar? İkincisi de bizi böyle Şanlıurfa gibi Mardin gibi aşiretli şehir zannediyorlar ve çok geri kafalı, gelişmemiş şehir olarak algılıyorlar. Ama doğunun en gelişmiş şehri Gaziantep.
Gaziantep'e karşı batı şehirlerinde neden bu kadar önyargı var?
Cevapla