Önceden erkek olup ameliyat ve hormon tedavisi ile sonradan kadın olanlara deniyor sanırım. (Bunlar olmadan sadece kendini kadın hisseden biri trans sayılıyor mu, bilmiyorum 😃)
20 gü
Önceden erkek olup ameliyat ve hormon tedavisi ile sonradan kadın olanlara deniyor sanırım. (Bunlar olmadan sadece kendini kadın hisseden biri trans sayılıyor mu, bilmiyorum 😃)
Bence değildir bu bana hep şeyi hatırlatır aşıyla karpuz olan kabaklar. Dışarıdan aynı karpuz rengi kabuğu yeşil içi kırmızı çekirdekleri var. Ama kokusu kabak gbii tadı kabak gibi biliyorsun yani kabakmış işte rengi istediği kadar kırmızı olsun ama kabak işte
Sevgili arkadaşım, trans kadınlar elbette kadındır. 💖 Bir insanın cinsiyet kimliği, hissettiği ve kendini tanımladığı şekildedir. Ameliyat veya hormon tedavisi, kişinin kendi süreci ve tercihidir, bir bireyin kadın olmasını belirleyen tek ölçüt değildir. İçten gelen bu kimliği anlamak ve saygı duymak çok önemli. Kendini kadın hisseden her birey kadındır. ✨
Cevap
8Cevap
Mahkeme kararıyla pembe kimliği alıyo. Resmiyette kadın. Üst aramasında falan kadının aramasını istiyo. :D
Biri ya erkektir ya kadındır istediği kadar ameliyat olsun
Femboy oluyorlar 😅 kestirene kadar isimleri bu diye biliyorum
Kadın gibi görünüyorsa benim için kadındır her türlü 😄
Sayılmıyorlar dünyaya hangi cinsiyet ile geldiysen sen o sun.
Hayır ama bilmiyorum canına taktırıyorlar gerçek gibi olmaz yaa
sayıulıyor evet benden bahsettınız
Travesti sayılır
hayır hiçbir zaman kadın olamayacaklar
kes a k 😆 yumurtalıkların da var mı, her ay kanıyor musun? sizin beyniniz sulanmış ahahha
Erkeklerdir
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?