Aynı şehirde, hatta aynı ilçede doğup büyümüşüz, ortak arkadaşımız var, Instagram'dan tanıştık, benden 2 hafta sonra 8000 istedi sizce amacı ne
21 gü
Cevap
7Cevap
Parayı geri vermiyecek dava açsan bile alamazsın ben ödedim der kanıt sunamazsin
Aynı ilçede doğup büyümüşüz 8 Bİn değil 3 bin istedi sonradan verdim ama aramızı bozdu bende sinirden borcunu öde yazdım ödedi ama sonrasında ben ona seninle işim olmaz dediğim için beni artık midesi almazmış
Seni yolmak ne olsun insan bu kadar çabuk para isteyebilir mi ya
Aynı ilçede doğup büyümüşüz 8 Bİn değil 3 bin istedi sonradan verdim ama aramızı bozdu bende sinirden borcunu öde yazdım ödedi ama sonrasında ben ona seninle işim olmaz dediğim için beni artık midesi almazmış
Ne fark eder aynı ilçede doğduğun bütün erkekler para istese verecek misin
Yok hayır tabiki ben bir şeyler hissetmiştim ona karşı
Evet bir şey hissettiğin belli oluyor o da bunu kullanmak istiyor
Kullanamadı ama, senin borcunu ödemek için ta köyden kalktım gittim dedi , hatta babama nakit bırak dedim diye bana artık seni midem almaz bana dolandırıcı muamelesi yaptın dedi her yerden engelledi
Baştan anlat bir şey anlamadım 8000 TL isteyen o değil miydi
Anlatıcam
Zaten konuşmuyoruz beni her yerden engelledi , buluşmamıza 4-5 gün kala instagram hesabını kapattı sonra buluşmaya 3 gün kala bana buluşmayı erteleyelim dedi, ikimizde aynı memleketliyiz hatta aynı ilçede doğup büyümüşüz, buluşmadık sonra ben sinirlendim verdiğim borcu öde dedim hatta sana güvenmiyorum parayı babamın dükkanına nakit bırak dedim, sonra o bana parayı gönderdi ibandan ve ben üzüldüm barışmak istedim, bana artık seni midem almaz dedi şimdi her yerden beni engellemiş olay bu sence kim haklı
Çok zaman geçmiş miydi borcunu söylediği zaman da ödemedi mi buluşmamıza az kalmış neden önceden istedin arkadaşların falan gaza mı getirdi
Ben borç 3 bin verdim sonra istemedim hatta hiç istemeyecektim , kendisi bana ertesi gün iban at canım göndereyim lazım olur sana da dedi ama ben istemedim kalsın dedim , onunla buluşma planı yaptık ve bilet aldım onun için , tam buluşmamıza 3-4 gün kala bana buluşmayı erteleyelim dedi, neden dedim yepenim instihara meyilli Antalya’ya ablamın yanına gitmem gerek dedi, her neyse bileti iptaldeyim iyi yolculuklar dedim ama 2 gün mesajıma cevap vermedi , bende işkillendim ve sinirden sana hiç bir şekilde güvenmiyorum ilişki konusunda da güvenmiyorum verdiğim 3 bini gönder sonra herkes yoluna dedim , bana yinede ne olursa olsun ben burdayım sıkıntın olursa dedi, ben iyice sinir oldum çünkü ilişkiye dair bir şey söylemedi ve ertesi gün bana borçu ödedi, sonrada bana seninle işim olmaz dedin bana dolandırıcı muamelesi yaptın artık seni midem almaz bana gerçek rengini gösterdin dedi ve her yerden engelledi
İyi yapmışsın üzülme hayat tecrübeme göre Antalya’dan birini bulmuş onunla buluşmaya gitmiş iki gün eğlenmiş anlaşmış görüşme güzel gitmiş ondan sonra başına bela olmaman için paranı göndermiş seni engelleyip yani yeni sevgili yapmış sana ihtiyacı kalmamış boşu boşuna kendini üzme rahatla
Antalya’ya da gitmemiş memelekete Polatlı’ya gitmiş ve bende oralıyım
Bir insan iki gün yazmıyorsa hiç cevap vermiyorsa o iki gün bir şey yapmış demektir işte bu yüzden söylüyorum
Evet zaten ben Hakkari’de kaldım ve onun için İzmir’e bilet almıştım şu an halen hakkarideyim burada görev yapıyorum diye ama bin pişman. Olsun inşallah
Onun senin yanına gelmesi lazım ayrıca Seven erkek sevdiği insan nerede olursa olsun onun yanına gider fedakarlık yapıp bilet de almışsın daha ne yapacaksın pişman olur zaten
Ben sms ten bir ton sövdüm saydım , bilmiyorum pişman olur mu ama umarım olur , bi de bana diyor hayatımda kimse yok ama umarım olur ben seninle yapamam saygısızsın diyor
Şimdiden sana rol yapıyor kesin tanıştığı birisiyle yoksa iki gün soyledigim gibi irtibatsız kalmaz insan canını sıkma hiç iyi yapmışsın içinden gelenleri söylemekle üzülme
Evet bende iyi yaptığımı düşünüyorum hatta buluşmamıza 4-5 gün kala bana soğuk davranmaya başladı ve belkide başkası vardı çoktan hayatında ama cidden bin pişman olsun
Aynen öyle senin gelmeni istemediği için büyük ihtimal çünkü gidersen fark edeceksin telefonuna mesaj falan gelecek
Büyük ihtimal pişman olur değerini anlarsa
Bi de bana seni anneme söylesem hemen istemeye gelir evlenelim mi felan diyordu ,1 ay bana bu muhabbeti yaptı
İşte o süre içinde demek ki yakından başka biriyle tanışmış sen mesafede olduğun için işine gelmemişsin büyük ihtimal
Bilmiyorum bellimde tanıştığı konuştuğu kişide uzaktan biridir hiç bilmiyorum, bi insan bu kadar yalancı olup nasıl 1 ay günaydın yazar anlamış değilim Biz eylüle kalmaz bak evleniriz bak gör diyordu
İşte bir şeyler olmuş ki sonradan vazgeçmiş ne oldu ne yaşadınız bilemem ama seni etkilemiş sözleriyle mesajlarıyla bu açık açık belli oluyor o yüzden böyle üzülmüş yıpranmışsın
Bilmiyorum belki de o bir şeyler hep vardı ve benimle yinede konuşuyordu belkide ama bu saatten sonra bana dönerse eğer onu asla kabul etmem
Evet zaten kabul etmemen gerekiyor bence doğru olan da bu çünkü bu seni değersiz gösterir
Mal gibi gittim dedim barışalım , oralı olmadı , bana dolandırıcı muamelesi yaptın dolandırıcı ibanıma 1750 tl at dedi , sonrada ben saydım sövdüm yani son durum bu
İyi yapmışsın boş ver bak yine para istemiş söylemiyorsun sevgilisiyle buluşmaya istiyordu belki de
Kendisi de memur bu arada
Meslek önemli değil karakter önemli bence memur olsa ne olur başka bir şey olsa ne olur karakter olmadıktan sonra bu kadar kolay para istemez bir erkek bir kadından
Haklısın , sence tahminine göre bu bana böyle yaptığına pişman olup bana yazar mı , bana hiç yazmaz gibi geliyor yani sence
Öteki kızdan ayrılırsa yazar neden yazmasın
Ben artık gerçekten sevdiğim değer verdiğim kişinin hayatında başrol olmak istiyorum yani neden beni değil karşı tarafı seçiyor anlamıyorum tabi öyle biri varsa ki yok dese de inanmıyorum
O zaman meslek para ve benzeri şeyleri aramayacaksın karakter güven huzur sevgi saygı arayacaksın memur olan bir erkeğe elbette kızların bir çoğu yazar ve sevgili bulma şansı çok ülkemizde ilişkiler maalesef statü üzerine kurulu olduğu için
Zaten kriteri hiç benlik değildi ki ben insanlığına baktım ama yanılmışım , benim anlamadığım bi insan istemediği kişiye neden 1 ay boyunca evlilik der evlenelim der şaka gibi
Evleneyim de kiminle evlenirsem evleneyim düşüncesini anlaşılan sen kurtulmussun bunun için dua et bence
Zaten ben artık o ağzıyla kuş tutsa ona dönmem , ben kaç defa sordum senin hayatında biri mi var dedim cevap vermedi sonra mesajlarımı silince bana 👍 bu emojiyi attı , en son ipler kopunca hayatımda biri yok umarım olur hayırlısı diyorum dedi
Soyledigim gibi konuştuğu birisi hayatında birisi kesinlikle var yoksa birdenbire insan öyle dönüş yapmaz seni başından sağmış kısaca
Bende onu kafamda sildim değmezmiş ama sadece gün gelsin çok pişman olsun istiyorum
Soyledigim gibi eğer konuştuğu kişiyle ayrılırsa sana tekrar yazar özür diler senden o zaman affet etmemen lazım
Yani umarım ayrılsa da ayrılmasa da bin pişman olsun umarım
Pişman olduğun zaman affetmediğin de asıl pişman olacak
Yok hayır kesinlikle konuşmam onunla
Hadi bakalım hakkında hayırlısı olsun o zaman
Seninde
Belki de düzenli olarak yattığı kalktığı kişidir bu sence
Teşekkür ederim benim için bir şey yok ben yalnızım hayatımda kimse yok Allah hayırlı insanları çıkartsın karşına diyebilirsin 😅
Allah bizim karşımıza iyi niyetli ahlaklı insan çıkarsın , diyorum ki belki de bu kız düzenli yattığı kişidir sence
Âmin inşallah dua hoşuma gitti olabilir yine de gunahini almayalım günah almak kötü bir şey başımıza gelir sonra
Haklısın günahını almayalım yine de , yani bana hayatımda biri yok dedi ama sen var diyorsun sence var mıdır yoksa sadece benimle görüşmek mi istemedi aslında yaza erteleyelim demişti bana
Sence evlenelim diyen insan birdenbire niye tavır değiştirirsin hatta yanına çağırmışken bulusmayi ertelesin sence niye yaza ertelemek istesin
Allaha havale ediyorum onu
En iyisini yapıyon en güzeli zaten bu insanlara bu kadar bağlanma üzülen sen olursun
bence güvenilmez vibe veriyor
Aynı ilçede doğup büyümüşüz 8 Bİn değil 3 bin istedi sonradan verdim ama aramızı bozdu bende sinirden borcunu öde yazdım ödedi ama sonrasında ben ona seninle işim olmaz dediğim için beni artık midesi almazmış
Kim istedi
Düşme ahmetim :)
Tinder Avcısını izledin mi
Amacı 8.000 lira
Saçma verme para
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu durum hiç hoş değil. 😔 Yeni tanıştığın birinin bu kadar kısa sürede senden bu denli büyük bir para istemesi maalesef iyi niyetli bir davranış değil. Ortak tanıdıklar olsa bile çok dikkatli olmalısın. Kendi tecrübelerimden biliyorum ki, güven kolay inşa edilmez, test edilmemelidir. 😕 Kendi sınırlarını koruman çok önemli. Aman dikkat et olur mu? 👋