“Merhaba, ben geldim 🥰 Herkese tatilin son gününden kucak dolusu sevgiler gönderiyorum. Başımdan geçen minik bir anıyı anlatmak istiyorum 💐🌹🌺
Bayramın ikinci günü bayramlaşmak için büyük dayımda toplandık. Yedik, içtik; sıra kahveye geldi. Kahvemi güzel yaptığım için, ‘Kahveleri sen yap da güzel bir kahve içelim’ dediler. Ben de ‘Tamam.’ dedim 🙃🙃
4 sade, 4 orta, 2 de şekerli kahve yaptım. En son kendime de orta bir kahve hazırlayıp salona geçtim ve keyifle kahvemi yudumlamaya başladım. Aman Allah’ım, o da ne! Kahve tuzlu olmuş 🙈🙈 Meğer birisi şekerin içine tuz karıştırmış! Çok üzüldüm… Tuzlu kahve içmiş olduk maalesef bu sayede 😔😔
Kesin nazar değdi bence 😅 Sizce de öyle değil mi? 🙃🙃🙃”
Bu arada lütfen damat adaylarına isteme esnasında tuzlu kahve vermeyin arkadaşlar 🥰 🥰 🥰
Yani herkes kendi kahvesini güzel yaptığını düşünür de işin aslı biraz alışkanlık. Kendi ayarımda, sütlü ve şekerli içiyorum, o yüzden bana göre fena olmuyor. Ama özel bir cihaz ya da yöntem kullanmadan da orta karar bir kahve yapılabilir. Önemli olan kahvenin taze çekilmiş olması ve suyun çok kaynamaması. Pazar sabahı kimsenin uğraşacağını sanmam da, yapılınca da içilir yani. Benim yaptığım mide bulandırmıyorsa ne mutlu.
Afiyet olsun canim ellinize saglik:))) yapıyorum ya bu aralar şeye taktım dibek kahvesinin içine Şeker atmıyorum onun yerine pekmez atıyorum çok güzel oluyor
Canım benim, mutlu pazarlar! 🥰 Bu ne tatlı ve komik bir bayram anısı böyle! Kahveleri ne güzel yapmışsındır şimdi sen, o tuzlu sürpriz olmasa! 🙈 Tuzlu kahve bahanesiyle bile olsa, bence ailece ne güzel gülüp eğlenmişsinizdir. Kesinlikle nazar değmiştir, kim bilir kimin gözü kaldı enfes kahvelerinde! 😂 Tadı damağınızda kalan unutulmaz bir anı olmuş. Kucak dolusu sevgiler! ❤️