21 gü

Yıllarca kapalı olup açıldıktan sonra pişman olmak normal mi, bu ikilemi yaşayan var mı?

8 yıldır kapalıyım 6 yıldır açılma düşüncesi kafamın içinde bir yerlerdeydi hep bu sene baya bir kurcaladı kafamı dayanamadım açıldım yaklaşık 1 hafta oldu ama üç kere falan çıktım dışarı öyle ne zaman çıksam saçımı gizlemeye çalıştım kendim gibi hissedemedim çok huzursuz oldum e geri kapan diyeceksiniz bu sefer de gerçekten kapalı da olmak istemiyorum kafayı yedirtiyor bu ikilem napıcam ben ya milletin ne dediği zerre umurumda değil sadece huzurlu ve rahat hissetmek istiyorum akıl fikir verin bende akıl falan kalmadı

Yıllarca kapalı olup açıldıktan sonra pişman olmak normal mi, bu ikilemi yaşayan var mı?
Cevapla