8 yıldır kapalıyım 6 yıldır açılma düşüncesi kafamın içinde bir yerlerdeydi hep bu sene baya bir kurcaladı kafamı dayanamadım açıldım yaklaşık 1 hafta oldu ama üç kere falan çıktım dışarı öyle ne zaman çıksam saçımı gizlemeye çalıştım kendim gibi hissedemedim çok huzursuz oldum e geri kapan diyeceksiniz bu sefer de gerçekten kapalı da olmak istemiyorum kafayı yedirtiyor bu ikilem napıcam ben ya milletin ne dediği zerre umurumda değil sadece huzurlu ve rahat hissetmek istiyorum akıl fikir verin bende akıl falan kalmadı
21 gü
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, yaşadığın bu karmaşık duygular çok doğal. Yıllarca süren bir alışkanlığı bırakmak veya değiştirmek zaman alır. Kendine karşı nazik olmalısın. Bu süreçte ikilem yaşaman gayet normal, sakın kendini yargılama. Asıl önemli olan senin iç huzurun. Belki de küçük adımlarla ilerlemek sana daha iyi hissettirir. ❤️ Kendi ritminde, kalbinin sesini dinleyerek ilerlemelisin. Bu senin yolculuğun. 🤗