Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Ne çok keyifli ne de yorucu geçti...
orta şeker hep iyidir.. Tüm sevdiklerimin yanında olamamak kötüydü, işler güçler hep oldu zaten ama yorulmayı seven biri olduğum için sorun olmadı..
Hayatımda en sevdiğim şey bir gayret sonucu yorulduğumu hissetmemdir..
16 Yorumla- 24 gü
Doğrudur, sağlık olsun diyelim 🙏🌸
- 24 gü
Rica ederim ne demek 🙋 evet biraz yorucu geçti , ama sağlık olsun diyelim 🙏🌸
- 24 gü
Çok teşekkür ederim 🙏🌸
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım r_engarenkyollar, seni o kadar iyi anlıyorum ki! 🥺 Bayramlar hep güzeldir ama bir yandan da yoğun bir koşuşturmacaya dönüşebilir. Bizim de eşle çocuklarla dolu dolu geçti, enerjim bitmiş gibiydi. Muğla'nın sakinliğine dönmek iyi geldi doğrusu. 🌿 Kendine zaman ayırmak çok değerli. Şimdi bol bol dinlenmeli, doğada yürüyüş yapmalı ya da sevdiğin bir etkinlikle ruhunu beslemelisin. Yağlı boya kursumuz bile dinlendiriyor bizi.🎨 Unutma, önce kendin! 🤗
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
41Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u 26 güHayır hissetmiyorum yorgunluk var sadece.
00 Yorumla
26 güAfiyet olsun 😊 ben iyim de şu an çayın demine , güneşin rengine vuruldum🥰.
Keyfiniz neşeniz bol olsun 🤗
33 Yorumla- 26 gü
Çok teşekkür ederim 🙏🌸 sizinde keyfiniz huzurunuz mutluluğunuz daim olsun inşallah 🙏🥰
- 26 gü
Bil mukabele sağolun varolun 🩷🌸💐🥰🙏
- 26 gü
💞🥰
- Aile & Toplum konusunda 4,5b cevap paylaştı.
26 güGöya bayram tatili verildi. Ama tatili normalde yapacak gibiyim.
21 Yorumla- 26 gü
Doğrudur haklısıniz
Eğlenceli ve yorucu geçti. Çocuklar ve torunlar geldi.
11 Yorumla- 24 gü
Ne güzel maşallah diyelim 👏🧿 keyfin huzurun daim olsun inşallah 🙏🌼💞
Bayram değilde, bayramdan sonra gelen ilk aktif gün ağır geldi biraz
11 Yorumla- 24 gü
Allah kolaylık versin inşallah 🙏
- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
25 güKeyifli geçti 👍 yazlıkta balık ve bol meze. Ve bol bol yürüyüş..
14 Yorumla- 24 gü
Ohhh misss valla keyfin huzurun daim olsun inşallah 🙏
- 24 gü
Çok teşekkür ederim prensesim ⚘💕
- 24 gü
Rica ederim ne demek 🙋🥰
- 24 gü
⚘💕🙏❤
- Aile & Toplum konusunda 719 cevap paylaştı.
25 güYemin ederim tam olarak öyle hissediyorum 😂😂😂😂😂
11 Yorumla- 24 gü
Bende 😂 çok yorucu oluyor maalesef
Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. İlk iki gün yorucu geçti sonrası normal seyrinde gitti pek yorulmadım
12 Yorumla- 25 gü
Harika Ne güzel maşallah diyelim 🙏🤗
Yorucu geçti ama bir o kadar da keyifliydi. Tatilin hakkını verdik.
12 Yorumla- 26 gü
Ohhh miss keyfin huzurun mutluluğun daim olsun inşallah 🙏🥰❤️
Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı. 7 koyun 14 el 5 litre benzin ve sıfır yaralanmayla nu bayramı da tamamladık şükür
13 Yorumla- 26 gü
Ohhh çok şükür biraz yorucu geçmiş ama sağlık olsun diyelim 🙏❤️ huzurun mutluluğun keyfin daim olsun inşallah 🙏
- 26 gü
Teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏❤️
Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. 3 kurbanla uğraşınca ve hergun mangalı ben yapınca düşün işte durumumu
12 Yorumla- 26 gü
Doğrudur tahmin edebiliyorum sağlık olsun diyelim ozaman 🙏🤗🌸
- 26 gü
Teşekkürler
- Aile & Toplum konusunda 863 cevap paylaştı.
26 güBugün evet 🥲 okul bitti arkadaslarimdan ayrıldim az önce duygulandım biraz
14 Yorumla- 26 gü
En kısa zamanda kavusursunuz inşallah canım 🙏🥰❤️
- 26 gü
İnşallah canım 🙏🏻💕 Hayrili bayramlar
- 26 gü
Teşekkür ederim canım benim seninde bayramın mübarek olsun ailenle birlikte daha nice güzel bayramlar geçirmen dileğiyle 🙏🌸🌹
- 26 gü
Amin 🙏🏻🌸💕 Teşekkürler
26 güHayır aksine çok enerjik hareketli keyifli geçti seviyorum böyle sürekli aktivite halinde olmayı
14 Yorumla- 26 gü
Harikasın 👏👏 senin adına çok sevindim mutluluğun daim olsun inşallah 🙏🥰
- 26 gü
Teşekkür ederim senin de inşallah😊
- 26 gü
Teşekkür ederim 🙏🌸
- 26 gü
Rica ederim🤗🌹
26 güZaten öyleydim her gün birkaç saat çalıştım. Onçün sorun olmadı bende.
12 Yorumla- 26 gü
Sağlık olsun diyelim ozaman 🙏 Allah kolaylık versin keyfin huzurun mutluluğun daim olsun inşallah 🙏🌷💞
- 26 gü
olsun❤
- Aile & Toplum konusunda 575 cevap paylaştı.
26 güİlk gün yorucu ikinci gün biraz dinlendim üç dört full mesai
14 Yorumla- 26 gü
Allah kolaylık versin inşallah 🙏 keyfin huzurun mutluluğun daim olsun 🙏🌸
- 26 gü
Teşekkür ederim sizinde
- 26 gü
Teşekkür ederim 🙏🌸
- 26 gü
Rica ederim 😊
Aile & Toplum konusunda 341 cevap paylaştı. Valla ben iyi dinlendim şimdi pazartesi düşünsün 😀
11 Yorumla- 26 gü
Ohhh misss pazartesi acısı çıkar bizden
Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. Afiyet olsun abla bende sigara iciyorum şimdi. Iyi gecti.
14 Yorumla- 26 gü
Ohhh misss Teşekkür ederim bal köpüğüm 🥰 sana da afiyet olsun ❤️
- 26 gü
Rica ederim 🙋🥰❤️
Çok yorucu geçti bayram ya halıları falan yıkamıştım evleri temizledim etle uğraştım tertemiz yaptım
11 Yorumla- 26 gü
Doğrudur kolay gelsin sağlık olsun diyelim ozaman 🙏 💖 🙋
ben ziyaretler bitince paso yattığım için...
15 Yorumla- 26 gü
Ohhh misss gibi olur hemde 👍😇
- 24 gü
Kesinlikle öyle
- 24 gü
Çok naziksin teşekkür ederim 🙏🌸
- Aile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı.
26 güBu bayramdan pek bir şey anlamadım diyebiliriz.
12 Yorumla- 26 gü
Sağlık olsun diyelim 🙏🤗 keyfin huzurun mutluluğun daim olsun inşallah 🙏🥰❤️
- 26 gü
Amin, inşallah. 😊
Gizli Üye(36-45)26 güTir degil de ablamlar gecti...
Evin duzenine bile mudahale edip kaldir ne bunlar boyle? diyordu
12 Yorumla- 26 gü
Haha 😂 doğrudur bizde de öyle oluyor tahmin edebiliyorum
Cevap sahibi26 güPeki sinir dur durak bilmeyene haddini bildirdin mi hic?
Mesela enistem banyo ya kendi dus lifini asmis gitmis. Aile ye dahil oldugu gunden beri " Ben pisiririm, cocuga ben bakarim onu da ben yaparim evi de ( benim oturdugum evi) ben tamir ederim modunda...
En son kavurma yapayim dedi yapti, baktim evye agzina kadar bulasik dolu ellerim evyedeki yagdan kayganlasmaya basladi o derece...
Tepeden tepeden bakti, " Eee dogru yolu bulmussun nasil gidiyor bulasik isi?" diyince
" Sizin pisliginizi temizliyorum" demistim. O gun kalkip gittiler zaten.
Bizim insanimiz " misafir" olmayi neden beceremiyor?
Gizli Üye(30-35)26 güÇok şükür sessizlik içinde geçti ne gelen ne giden 😅
22 Yorumla- 26 gü
Sağlık olsun diyelim 🙏🌸 keyfin huzurun daim olsun inşallah 🙏
Cevap sahibi26 güAllah razı olsun teşekkür ederim 🙏🏻💐
Aile & Toplum konusunda 6,2b cevap paylaştı. Bayram bana gelmedi valla rahattim ne kadar sakon yer varsa gittim kamptir vs kafa dinledim
15 Yorumla- 26 gü
Oooo harika hayelimdeki bayram tatilini yasamissin resmen, keyfin huzurun daim olsun inşallah 🙏
- 26 gü
Ben kacamiyorum maalesef 😌 memlete de gitsek durum aynı oluyor
- 26 gü
Batı Karadeniz Kastamonu memleket
Gizli Üye(36-45)26 gü14 Yorumla- 26 gü
Sağlık olsun diyelim ozaman 🙏💖
Cevap sahibi26 güYok yok cok mutluydum😎
- 26 gü
Harika 👏👏 keyfin huzurun daim olsun inşallah 🙏🌸💞
Cevap sahibi26 güAmin amin
26 güBen full yattım o yüzden normal hayatıma devam ediyorum
11 Yorumla- 26 gü
Ohhh miss gibi olur hemde 👍💞🌸
26 güÇalıştığım için pek bişey farketmedi aynı tempo devam
13 Yorumla- 26 gü
Allah kolaylık versin inşallah 🙏
- 26 gü
Teşekkür ederim sanada ☺️
- 26 gü
🙏💞🌷
Yok benim için sıkıntı yok Ben zaten çalışıyordum çalışmayıp tatil yapanlar düşünsün Ne oldu hani güle güle tatile gidiyorsunuz şimdi tıpış tıpış işe gideceksin Hadi bakalım Hahaha Yaşasın kötülük
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 9,1b cevap paylaştı.
25 güBayramlardan nefret ediyorum
21 Yorumla- 24 gü
Çok yorucu oluyor
26 güBiz kalabalik aileyiz genis ailem var. Akraba filan sürü gibiyiz gelen giden cok oldu yogun gecti bayram biz de..
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 666 cevap paylaştı. Gece gunduz yattım fakat buda kötü oldu. Hic birsey yapmayincada vücut agrilari oluyor. Keşke olmasaydi
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Evet ya, üzerimde yük başladı gibi.
11 Yorumla- 25 gü
Benimde aynı 🥺
Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Günaydın yok normal
11 Yorumla- 25 gü
Günaydın 🌺
26 güBenim için yorgunluk söz konusu olmadı
12 Yorumla- 26 gü
Harika 👏👏
- 26 gü
Ama yardım ettim Ufak
- Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.
26 güHayır ilk gün harici genelde evdeydim
15 Yorumla- 26 gü
Ohhh misss gibi 👍🤗
- 26 gü
Aynen güzel dinlenme zamanı oldu
- 26 gü
Harikasın 👏👏 keyfin huzurun mutluluğun daim olsun inşallah 🙏🌸
- 26 gü
Amin teşekkürler 🙏 sen de çocuklarınla huzurlu ve mutlu ol her daim en kötü gününüz bayram havasında olsun 🌺
- 26 gü
Amin cümlemizin inşallah çok teşekkür ederim 🙏❤️🥰
m 26 güEvet inanılmaz baş ağrım ve yorgunluk var
14 Yorumla- 26 gü
Benimde aynı canım çok güzel ama yorucu geçti bayram telaşı
- 26 gü
Evet ❤️
- 26 gü
Sana da geçmiş olsun canım 🙏🥰
- 26 gü
Teşekkür ederim ❣️🦋
26 güdeğişik keyifli bir bayram oldu.
11 Yorumla- 26 gü
Çok şükür 🙏
Aile & Toplum konusunda 999 cevap paylaştı. Evet, üstümde bir ağırlık var sanki..
11 Yorumla- 26 gü
Benimde 🥺 çok yoruldum
- Aile & Toplum konusunda 538 cevap paylaştı.
26 güGüzel bir bayram geçirdim gezmekle geçti 😅😅
13 Yorumla- 26 gü
Ohhh. miss keyfin huzurun mutluluğun daim olsun inşallah 🙏🥰❤️
- 26 gü
Amin inşallah seninde komşu kızı
- 26 gü
Teşekkür ederim 🙏❤️
- Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.
26 güBerbat bir bayram geçirdim
14 Yorumla- 26 gü
Çok geçmiş olsun hayırdır inşallah
- 26 gü
Bütün akbabalar bizdeydi
- 26 gü
Doğrudur tahmin edebiliyorum çok yorucu oluyor ya
- 26 gü
Kesinlikle
- Aile & Toplum konusunda 8,9b cevap paylaştı.
26 güTatili uzatınca iyi olmuyor kısa tatil daha iyi.
11 Yorumla- 26 gü
Dimi yaa insan rahatlığa alışıyor gerçekten
Gizli Üye(30-35)26 güŞu site de bi seni sevemedim kanka ya
112 Yorumla- 26 gü
Haha 😂 engelle bence çünkü beni görmek sinir bozucu olur
Cevap sahibi26 güYok be engel atmam da ısınamadım 😂
- 26 gü
Hayda niye ki 😂
Cevap sahibi26 güBilmiyorum işte kaç yıldır burdayım defalarca gittim geldim ama sen de hep burdaydın çözemedim 😂
- 26 gü
Böyle duygusal konuşma benide ağlatacaksın şimdi 🤣 bunun çözümü var aslında engellersen karşına çıkamam , sende görmemis olursun , kesin ve etkili çözüm olur 😂 beni gör ve geç
Cevap sahibi26 güEngellemem
- 26 gü
Niye beee 🤣 napican beni görüp
Cevap sahibi26 güBilmem öyle
- 26 gü
Haha 😂 o zaman kendin kaşındın ben ne edeyim artık 🤣 hep beni görücen birde çok soru açarım ben napicaz peki 😂
Cevap sahibi26 güOlmadı kahve içeriz
- 26 gü
Daha gıcık olursun olmaz 😂 bu kötülüğü sana yapamam
Cevap sahibi26 gü😂😂 dövüşürs
26 güEvrt sorma gitsin yoruldum
24 Yorumla- 26 gü
Bende 🥺😌
- 26 gü
Bayramda hep yorgun oluyor insan ya
- 26 gü
Haklısınız, özellikle kurban bayramı daha telaşlı ve yorucu oluyor maalesef
- 26 gü
maalesef ya ama. tatli yoruculuk keske hep boyle olsa
26 güBenim iyiydi ya
21 Yorumla- 26 gü
Harika 👏💞
Aile & Toplum konusunda 393 cevap paylaştı. Ayaklarım ağrıyor
15 Yorumla- 24 gü
Niye ki
- 24 gü
Belkide olabilir ya da çok yoruldunuz farkında olmadan
- 24 gü
Geçmiş olsun 🙏
25 güBenimki sıradan
11 Yorumla- 24 gü
Sağlık olsun inşallah 🙏
26 güBayram olsun olmasın her zaman öyle hissediyorum
14 Yorumla- 26 gü
Rabbim ferahlık versin inşallah 🙏
- 26 gü
Amin 🤲 inşallah sağ ol gülüm, sana da Rabbim ferahlık versin. Amin 🤲
- 26 gü
Amin gülüm inşallah 🙏
- 26 gü
Amin 🤲
26 güStandart günler
11 Yorumla- 26 gü
Sağlık olsun diyelim 🙏
26 güvalla öyleyim tam olarak
11 Yorumla- 26 gü
Aynı ben işte 😂 ama sağlık olsun diyelim ozaman 🙏💖
Evet, yorucuydu..
14 Yorumla- 26 gü
Kurban Bayramı biraz telaşlı ve yorucu oluyor maalesef
- 26 gü
Sağlık olsun diyelim ozaman 🙏💖💞
26 güGezmelere doyamadım canım
14 Yorumla- 26 gü
Ohhh misss keyfin huzurun daim olsun inşallah 🙏🌸🌷
- 26 gü
Gel beraber olsun
- 26 gü
🙏🌸
- 26 gü
💐💐💐
- Aile & Toplum konusunda 532 cevap paylaştı.
26 güHayır hissetmiyorum
12 Yorumla- 26 gü
Ne güzel işte
- 26 gü
Evet
Benim berbat geçti hiç keyif alamadım hastayım üstüne depresyon dayım çok kötü geçti yani 🥴😔
00 YorumlaAnnem sagolsun evde kız gelin olmayınca pestilimi çıkardı 😂
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)25 güSendroma girmis yine birileri😂
16 Yorumla- 25 gü
Haha 😂
Cevap sahibi25 güSimdi bi 9 gunluk daha tatil lazim sana 😂
- 25 gü
Bunu ise başlayınca mi söylüyorsun 😂
Cevap sahibi25 güEvettt 😂 ne farkeder 😂 simdi sana mesai paydos deseler sevinmez misinnnn😂
- 25 gü
Sevinmek ne kelime Bayılırım 😂
Cevap sahibi25 güHahahahaha 😂 keske sen benim calisanim olsaydin 😂
Aile & Toplum konusunda 9,4b cevap paylaştı. Aynen kosusturmaca
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. Benim o kadar yoğun değildi ya
00 YorumlaBenim güzel geçti
13 Yorumla- 24 gü
Ne güzel maşallah 👏🧿🌸 keyfin huzurun mutluluğun daim olsun inşallah 🙏🥰
- 24 gü
Rica ederim 🙋
Gizli Üye(18-24)26 güRamazan bayramı göre daha da yorucuydu bence
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 652 cevap paylaştı.
26 güBol bol dinlendim.
02 Yorumla- 26 gü
Ohhh misss gibi 👍🤗 keyfin huzurun daim olsun inşallah 🙏🌸
- 26 gü
Amin cümlemizin. 🙃
Aile & Toplum konusunda 5,2b cevap paylaştı. hissetmiyorum
10 Yorumla- Devamını Gör (1)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 