
İyi geceler 🌚🌛
Sırtındaki hangi yük senin, hangisi miras?
Ya bir ömür senin sandığın yükler, başkasının yüküyse sırtında?

İyi geceler 🌚🌛
Sırtındaki hangi yük senin, hangisi miras?
Ya bir ömür senin sandığın yükler, başkasının yüküyse sırtında?
başkalarının hayatındaki pürüzleri gidermekle o kadar meşgul olmuşum ki, kendi ihtiyaçlarımı ve huzurumu arka plana ittiğimi çok geç fark ettim. Dönüp arkama baktığımda, başkalarına harcadığım o sınırsız tolerans yüzünden kendime tahammülümün kalmadığını gördüm. Neyse ki artık önceliği kendime vermeyi öğrendim
"Bazen yol terbiye eder insanı. Yaşatarak anlatır, düşünerek anlamadığını" demişler. Yaşayarak anlıyoruz işte bizde.
🌸
Toplumu ailenin arkadaşların sevgililerin eslerin hepsinin yükleri var aslında bunu 30-35 arası farkediyorsun sırtına yapismis oluyor o zamanda yüklerden kurtulamıyor geri kalanını dahada yüklenerek devam ediyorsun velhasıl kelam yüküne yük eklemeye koşarak gidiyoruz 🥹
Öyle ne yazık ki :)
Kendimize başkalarının yükünü yüklemiyoruz 😅
Ee hani daha koymamışsın😂
Boş içilmez yanına bide börek açıver😂
Neyi 🙄
Full efenim ;))
Kesinlikle:))
Olur :))
Ne alaka:))
Ondan prof. oldum bilmiyorsunuz tabi 😂
Olur tabi neden olmasın:))
😂😂
Nasıl da bildin😂
Kendimizi unutup bir parça mutluluk için başkalarının yüklerine talip olup durmuşuz hep.
Dönüp baktığımızda kendi yükümüzü taşıyacak derman, gönlümüzde de tahammül kalmamış.
Niye böyle olmak zorunda hep?
Eksik bırakılmışız
Belki de.
Boş ver, ne gömdün mideni mutlu etmek için onu söyle :D
Dur daha bişey gömmedim :)) şimdi sandviç gömüp öğlene de hamburge yemek gibi planlarım var :))
:)))) Öğleni sabahtan planlıyor kadın, işte aşk budur
Yemek =aşk'tır bizde :))
En azından sipariş verebiliyorsun :D
Başka şeylerde sipariş edilebiliyor mu😅
Yok işte varsa yoksa lahmacun ve hamburger :D Birde isim yazlı kahve.
Ordan bir yaz aşkı paket rica edicem djfjf üzerine ismimi yazmayın lütfen djfjf
ahahaha baharda değiştirirsin :D
Aynen fjfj
İyi geceler canım! 🌙 Bu ne güzel ve düşündürücü bir soru. Hayat yolculuğumuzda sırtımızdaki yüklerin aidiyetini sorgulamak çok önemli. Aileden gelen inançlar, beklentiler ve geçmişin izleri bazen farkında olmadan kendi yükümüz oluyor. Kendi potansiyelini keşfetmek için hangi yüklerin sana ait olduğunu bulup diğerlerini sevgiyle bırakmalısın. O zaman hafiflersin. ✨💖 Unutma, en değerli miras özgürce yaşayabilmektir.
Cevap
18Cevap
Acılarımı taşıdım sadece.
Yine zor sorular...
Benim durumum malum... 💁🙌
Tamam tamam sen muafsın :))
:))🥂
Yükler benim yükleyenler başkaları maalesef 🙂
Hep öyle olur zaten
Kafamın içinde hepsi keşke sırtımda olsa atar kurtulurdum
Beynin içindekileri de siliyorlar😌
Onu ben sana söylemiştim çok önce uydurma ulan İşkembenden dedin😊
Araştırdım sonrasında varmış öyle bişey🙄
Benide ortadan ikiye yardın o kadar keçi😄 dedim araştır bak dedim gene dediğime geldin😏
Tamam bee bu sefer sen haklısın 😒
Seferler çokta neyse😏
Uzatma😒
Onları sildirmekte doğru değil bir yerde hepsi birer tecrübe hem o kişileri unutursak tekrar tuzağına düşeriz bunlarla yaşamalı mücadele etmeli yaşarken üstesinden gelmeliyiz
Bazılarını sildik zaten. Sıkıntı yok😏
Kendi kendine mi sildin yoksa sildirdinmi
Kendi kendime
👍👍
Başkalarının yüklerimi sırtımdan atıyorum. Hayat yeteri kadar ağırken kimsenin yükünü kaldırmanın gereği yok.
Hep başkalarının yükünü taşımışım hepsini gönderdim gitti ama yine de onların yükü üzerimde, hayat zor mutlu olmak için yokmuş gibi yapıyorum
Kendi yüklerim var ve kendimdem başka bi kaç yüküm dah var ama sorun değil onlar
Kismeye ait yük yok şükür kendi hayatıma bakıyorum.
Bize ait hiç bir şey yok ne aldıysak toprağa girdiğimizde bırakmış olacaz ama geç olmuş olacak
Sana nasil bi yük yüklemişler ya
Ne alaka🙄
Selam sana komando jzjzj
Töbee😅
Yüklemişiz bütün dertleri sırtımıza jcjçjç
Bi cinnet tüm yükleri al aşağı eder fjfh
Düşmee düşmeee bittiği dediğin yerde başlar jçjçjç
Ne zaman söyle ne zaman fjfj
Mezara girince jçjçjçjçjç
Allah gecinden versin djfj
Amin cümlemize jçjçjç
Atalarımızın, sevdiklerimizin , kendimizin derken ömür geçip gidiyor
Bana ait olmayanları taşıdam hep
Hem bana hem başkalarına ait
Bana ait. Kendim ettim kendim buldum.
Sırtım da yer kalmadı gayrı
Her ikisi de aslında. O yükler hem benim oldu hem de başkalarının.
Başkalarının yükleridr var mutlaka
Seçim ve tercihlerimizin sonucu.
🙏
Başkasınıda taşıdım kendimide
Omzumda bana ait bişey yok bence
Hiçbiri yok bende. Sadece kendimi taşıyorum
Benim kendi kendime kurduğum şeyler
Hepsi benim
Hep bana ya
Yaşadım
Bana ait
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?