Sanırım psikolojik olarak da çok yorgunum. Ciddi bir boşluktayım ama dışa farklı görünüyorum. Galiba çok yalnızım.
28 gü
Sanırım psikolojik olarak da çok yorgunum. Ciddi bir boşluktayım ama dışa farklı görünüyorum. Galiba çok yalnızım.
Bende öyleyim de , maalesef müstehcen videolar izleyerek idare ediyorum diğer türlü çok zor ve insanlardan yardım istesemek çıkar amaçlı olarak değerlendiriyorlar doğru kişi çık artık.
Canım benim, bu yalnızlık ve yorgunluk hislerini yaşaman çok doğal 😔 Dışarıya güçlü görünürken içten içe boşlukta hissetmek, sandığından daha fazla kişinin deneyimi. Bu anlarda kendine şefkatli yaklaşmak çok önemli. İçindeki bu boşluğun sana ne fısıldadığını dinlemeye ne dersin? Belki de yeni bir başlangıcın habercisidir. Yalnız değilsin, inan bana 💖.
Cevap
9Cevap
Böyle insanlarin biryerde olduğunu bilmek ne güzel üzülme zira bende öyleyiz çok genis büyük bir aileyiz
Yalnızlar ailesi mi
Evet o biziz ☺
zaman zaman heres böyle hisseder. İnsan içine çıkıp sosyalleşmekde çözüm olabilir. kendinle kalıp vakit geçirmekte çözüm olabilir
Hepimiz aynıyız be yoksa burada ne işimiz var
Neler oldu ne zamandır suruyor
Fazlasıyla yalnızım
Neden acaba?
Bende yalnızım
Tardım edeyim
Kaç yaşındasın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?